کامپیوتر چند منظوره HP با امکان نمایش سه بعدی

 

در حالی که بازار کامپیوترهای رومیزی بدون کیس حسابی داغ و پر رونق شده است، شرکت‌های مختلف سعی دارند سهم خودشان را از این بازار به‌دست بیاورند.
شرکت HP هم به تازگی محصول جدیدش را با مدلTouch Smart 620 به این بازار معرفی کرده است. این کامپیوتر در واقع اولین کامپیوتر All in one سه بعدی شرکت HP است.

این کامپیوتر بدون کیس مجهز به نمایشگر 23 اینچ با وضوح تصویر Full HD است که طراحی جذاب و مدرنی داشته و انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها می‌تواند باشد. نمایشگر سه بعدی 23 اینچیTouch Smart 620 قابلیت تغییر زاویه عمودی تا 60 درجه را دارد و تصاویر را با وضوح 1080×1920 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. دوربینی که در جلوی این دستگاه تعبیه شده امکان ضبط ویدئوی سه بعدی را دارد و مبتنی بر تکنولوژی پخش اکتیو شاتر است.
اين دستگاه همچنین مجهز به تیونر تلویزیون است و به این ترتیب کاربرانش می‌توانند از آن به عنوان تلویزیون هم استفاده کنند. پردازنده این دستگاه از نوع Core i5 بوده و حافظه RAM ظرفیت 8 گیگابایتی دارد. ظرفیت هارد دیسک این کامپیوتر بدون کیس برابر 5/1 ترابایت بوده و کارت گرافیک آن مدل AMD Radeon HD 6650 با حافظه ویدئویی 1 گیگابایت است.
شرکت HP اعلام کرده است که این کامپیوتر چند منظوره را به زودی و با قیمت 1900 دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*