مقایسه آیفون ۱۴ پرو و گلکسی اس ۲۳ اولترا

ویدیو مقایسه سرعت آیفون ۱۴ پرو و گلکسی اس ۲۳ اولترا؛ نتایج غیرمنتظره!

با این که پس از معرفی سری گلکسی اس ۲۳ اولترا، بیشتر توجه‌ها به سمت مقایسه این مدل با آیفون ۱۴ پرو مکس جلب شده، اما شاید مقایسه سرعت S23 اولترا و پرچمدار ضعیف‌تر اپل یعنی آیفون ۱۴ پرو هم جذاب باشد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا با این که یکی از بهترین گوشی‌های معرفی شده امسال است اما در برخی زمینه‌ها زیر سایه رقیبش آیفون ۱۴ پرو مکس پنهان شده است. شاید رقابت میان گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس، نزدیک‌تر باشد اما دیدن نتایج رقابت سرعت و عملکرد آیفون ۱۴ پرو اپل و اس ۲۳ اولترا سامسونگ، می‌تواند شما را کاملا شگفت‌زده کند!

هر چند روی کاغذ گلکسی اس S23 اولترا سامسونگ شانس بیشتری برای موفقیت در تست‌های سرعت و عملکرد دارد اما آیفون ۱۴ پرو اپل، بهتر از انتظارها ظاهر می‌شود و می‌تواند حتی در بخش‌هایی، از قدرتمندترین گوشی سامسونگ پیشی بگیرد.

با این که آیفون ۱۴ پرو در بخش‌هایی مثل سرعت بوت شدن یا لود شدن برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها سرعت بیشتری دارد و کمتر وقت کاربران را می‌گیرد اما در باز نگه داشتن برنامه‌ها در رم، پرچمدار کره‌ای با توجه به حافظه رم بالاترش، بهتر ظاهر می‌شود.

به طور کلی دو گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ و آیفون ۱۴ پرو اپل در مقایسه عملکرد و سرعت، در بخش‌های زیادی بسیار نزدیک به هم عمل می‌کنند و در مواردی انگشت‌شمار، هیچ یک از این دو گوشی حداقل در بحث سرعت و عملکرد به دیگری برتری ندارند.

میان این دو گوشی پرچمدار با توجه به قیمت‌شان و البته مشکلات مربوط به رجیستری گوشی‌های اپل، کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*