استخر ViaBTC

کنسول بازی، کارت هدیه، کوپن تخفیف، در رویداد 2000 دلاری استخر ViaBTC

تاکنون به این مورد فکر کرده‌اید که با استفاده از سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال آینده خود را تضمین کرده و جایزه بگیرید. احتمالا این موضوع برای شما هم جالب و هیجان انگیز است که با یک تیر دو نشان بزنید به طوری که هم برای آینده خود سرمایه گذاری کنید و هم با این طریق جایزه‌هایی با ارزش 2000 دلار دریافت کنید. برای شرکت در این رویداد تنها کافی است در زمان مشخص ثبت نام کرده و دستورالعمل‌های لازم را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید این مقاله را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید و در صورت تمایل در این رویداد جذاب و پرجایزه شرکت کنید.

معرفی رویداد

این رویداد توسط استخر استخراج رمزارز ViaBTC با نام سال جدید، ماین کن، جایزه ببر تشکیل شده است. این رویداد مختص فارسی زبانان بوده و دلیل برگزاری آن تشکر  قدردانی از کاربران فارسی زبان به دلیل حضور و فعالیت آن‌ها در سال گذشته است. تمامی کاربران چه افراد حرفه‌ای و فعال و چه افرادی که اطلاعات کامل و دانش کامل در این زمینه ندارند می‌توانند در آن شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نفیس 2000 دلاری امتحان کنند.

این رویداد از 22 اسفند تا 13 فروردین سال 1402 برگزار می‌شود و کاربران باید در استخر ویا بی تی سی هشریت فعال داشته باشند. البته مدت زمان فعالیت آن‌ها باید در بازه زمانی بیشتر از 5 روز باشد در ادامه نوع فعالیت هر یک از کاربران را بررسی خواهیم کرد.

کاربران می‌توانند با حداقل هشریت 12 تراهش بر ثانیه با ارز بیت کوین در این رویداد شرکت کنند یا با حداقل هشریت 45 مگاهش بر ثانیه با ارز اتریوم کلاسیک به مدت 5 روز می‌توانند در این رویداد فعالیت داشته باشند. اطلاعات بیشتر در مورد مقررات رویداد در وبلاگ استخر ViaBTC موجود است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

جوایز نفیس این رویداد

استخر ViaBTC

همانطور که گفتیم این رویداد جوایز و پاداش نفیس و نزدیک بر 2000 دلار دارد که می‌توان از میان آن‌ها به موارد زیر اشاره کرد:

نفر اول به قید قرعه جایزه کنسول بازی PS5، نفر دوم کنسول بازی Xbox S و نفر سوم کنسول بازی Ninetendo Switch و نفر جهارم گوشی همراه جایزه می‌برد. نفرات پنجم تا نهم نیز 5 کارت هدیه خرید آنلاین دریافت خواهند کرد. همچنین به 1000 نفر تخفیف 10% در استخر ViaBTC به مدت یک ماه هدیه داده می‌شود که می‌توانند در موقعیت‌های مختلف و لازم از آن استفاده کنند.

سخن پایانی

شما در این مقاله با رویداد استخر استخراج رمزارز ViaBTC آشنا شدید و می‌توانید در صورت تمایل اقدامات توضیح داده شده را انجام داده و در آن شرکت کنید. تنها کافی است برای شرکت در این رویداد مجوزهای قانونی موردنیاز برای استخراج و ماینینگ را قبل از شرکت تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*