یخچال های سری Bespoke سامسونگ

جدیدترین یخچال های سری Bespoke سامسونگ به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شوند

جدیدترین یخچال های سری Bespoke سامسونگ به زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. در ادامه با ویژگی‌های این سری از یخچال‌های سامسونگ آشنا خواهیم شد.

شرکت سامسونگ طی روزهای آینده یخچال‌های فریزر بالای سری Bespoke را در تایلند و پس از آن در سایر کشورها عرضه خواهد کرد. این یخچال‌ها از طراحی بسیاری زیبایی بهره می‌برند و به‌همراه رنگ‌ها و ترکیب‌های متنوعی قابل سفارش خواهند بود تا کاربران آنها را متناسب با دکوراسیون و آشپزخانه خود خریداری کنند. همچنین این یخچال‌ها به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای تازگی مواد غذایی و صرفه‌جویی در انرژی مجهز شدند.

جونهوا لی، معاون اجرایی و مدیر تیم تجربه مشتری بخش لوازم دیجیتال سامسونگ عنوان کرد امروزه کاربران می‌خواهند تا لوازم خانگی فراتر از عملکرد اصلی خود ظاهر شوند. در همین راستا برای سری جدید یخچال‌های خود رنگ‌های متنوع به‌همراه فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر AI Energy در SmartThings و همچنین Optimal Fresh+ و SpaceMax را در نظر گرفتیم تا علاوه بر صرفه‌جویی انرژی بتوانند مواد غذایی را در بالاترین سطح تازگی نگهداری کنند.

معرفی یخچال های سری Bespoke سامسونگ

طراحی جذاب با حداکثر شخصی‌سازی

یخچال های سری Bespoke سامسونگ

کاربران به‌واسطه گزینه‌های متنوع طراحی یخچال فریزر بالای Bespoke می‌توانند آنها را با رنگ‌ها و سلیقه مورد نظر خود شخصی‌سازی کنند. در واقع سامسونگ طیف گسترده‌ای از روکش‌های متنوع را برای شخصی‌سازی درهای تخت و شیک یخچال در نظر گرفته تا حداکثر رضایت کاربران را به همراه داشته باشد.

کاربران می‌توانند برای این یخچال‌ها روکش‌های شیشه‌ای درها با رنگ‌های مشکی، آبی دریایی، هلویی، صورتی، وانیلی و سفید را سفارش دهند تا ظاهری براق، ظریف و مدرن ایجاد شود. ضمن این‌که سامسونگ روکش کتان با رنگ‌های نوک مدادی متال، صورتی متال، سفید فلزی با بافت مات را نیز در نظر گرفته است.

طراحان سامسونگ، دستگیره درهای یخچال فریزر بالای Bespoke را به‌گونه‌ای طراحی کردند تا فاقد برجستگی روی درها باشد. از این رو این محصول می‌تواند ظاهری یکپارچه و منسجم را به‌وجود آورد و بهتر از سایر یخچال‌ها با هر دکوراسیون و آشپزخانه‌ای سازگار شود.

حداکثر صرفه‌جویی در انرژی

یخچال های سری Bespoke سامسونگ

سامسونگ حالتی به نام AI Energy را برای سرویس SmartThings Energy در نظر گرفت که برای بررسی و دریافت الگوی استفاده و مصرف انرژی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. همچنین این حالت داده‌های مربوط به میزان و نحوه کارکرد یخچال را بررسی می‌کند تا بتواند در مصرف انرژی به کاربران کمک کند.

کاربران با این حالت قادرند عملکرد یخچال خود را بهتر درک کرده و به‌طور دائمی یا هفتگی و ماهانه روی میزان مصرف انرژی آن نظارت کنند. همچنین اگر میزان مصرف افزایش پیدا کند، کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه تا حدود 7 درصد انرژی مصرفی را کاهش دهند.

فناوری نوآورانه Optimal Fresh+

یخچال های سری Bespoke سامسونگ

سامسونگ برای یخچال های فریزر بالای Bespoke یک کشوی ویژه Optimal Fresh+ را نیز در نظر گرفته است که 4 حالت جداگانه خنک‌سازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند مدت زمان تازگی و طراوت مواد غذایی را به میزان دو برابر افزایش دهند.

این کشوی جداگانه در بالای یخچال قرار دارد و چهار حالت ذخیره‌سازی متنوع نظیر یخچال، گوشت و ماهی، انجماد ملایم و خنک‌سازی سریع را ارائه می‌دهد تا مواد غذایی به بهینه‌ترین شکل نگهداری شوند.

کاربران برای نگهداری غذاهای تازه و پرکاربردی نظیر لبنیات و مواد مشابه می‌توانند از حالت یخچال استفاده کنند. حالت گوشت و ماهی نیز برای برای ذخیره‌سازی بهینه گوشت، مرغ و ماهی منجمد نشده است که این حالت می‌تواند تا 7 روز در دمای تنظیم شده منفی یک درجه نگهداری کند.

حالت انجماد ملایم نیز برای ذخیره‌سازی مواد غذایی بدون انجماد کامل آنها در نظر گرفته شده که یک پوشش نازک از یخ را روی مواد قرار می‌دهد تا در زمان مصرف بتوان از آنها بدون یخ‌زدایی استفاده کرد. در این کشوی جداگانه حالت خنک‌سازی سریع نیز وجود دارد که می‌تواند مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را به سرعت خنک کند تا آماده مصرف و نوشیدن شوند.

فضای بیشتر

میزان ظرفیت و فضای داخلی یخچال‌های جدید فریزر بالای سری Bespoke سامسونگ نیز نسبت به قبل بدون بزرگتر شدن ابعاد بدنه افزایش پیدا کرده است. در واقع سامسونگ برای این محصولات از فناوری ویژه SpaceMax استفاده کرده که به‌واسطه آن دیواره‌های یخچال با عایق ویژه‌ای ساخته می‌شوند تا با طراحی نازک‌تر به فضای بیشتری دست پیدا کرد.

این سبک طراحی باعث شده تا این یخچال‌های سامسونگ به کشوها و محفظه‌های ویژه‌ای برای ذخیره‌سازی مواد غذایی مجهز شوند. علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت شرکت سامسونگ به نشانی Samsung.com می‌توانند در خصوص نوآوری‌های استفاده شده در یخچال فریزر بالای Bespoke اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*