عیدی همراه اول

جزئیات عیدی همراه اول برای نوروز 1402 اعلام شد

جزئیات عیدی همراه اول برای نوروز 1402 اعلام شد. اپراتور همراه اول به‌مناسبت سال نو برای مشترکان خود بسته‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول بسته‌های عیدانه ویژه‌ای را برای تمام مشترکان خود به‌مناسبت نوروز 1402 در نظر گرفت. در همین راستا مشترکان این اپراتور از 29 اسفند تا پایان عید سعید فطر در سال 1402 می‌توانند از این بسته‌ها در قالب عیدی همراه اول استفاده کنند.

جزئیات عیدی همراه اول برای نوروز 1402

همراه اول این بسته‌های ویژه نوروز 1402 را در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» ویژه کسب و کارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته‌های اینترنت در نظر گرفته که مشترکان می‌توانند آنها را فقط از طریق اپلیکیشن همراه من فعال‌سازی کنند. در واقع مشترکان باید با مراجعه به اپلیکیشن همراه من از بخش طرح‌های تشویقی گزینه «عیدی 1402» را انتخاب کنند.

در بخش «عیدی 1402» اپلیکیشن همراه من، دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» در نظر گرفته شده که مشترکان با انتخاب آنها می‌توانند آنها را بچرخانند تا سرانجام به‌شکل تصادفی یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» مواردی چون کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجی‌کالا، نماوا، آچاره و جاجیگا را شامل می‌شود؛ اما همراه اول برای گردونه «بسته و اعتبار» چندین بسته مانند «اعتبار داخل شبکه همراه اول از 10 تا 100 هزار تومان» و بسته‌های «یک ساعته، 2 ساعته و 2 روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» به‌همراه بسته‌های اینترنتی نظیر «1 گیگ، 2 گیگ و نامحدود 2 روزه» را در نظر گرفته است.

به‌طور کلی تمام مشترکان همراه اول در این طرح علاوه بر این‌که شانس خود را امتحان می‌کنند، از هدایای نوروزی این اپراتور نیز برخوردار خواهند شد. با توجه به این‌که ایام نوروز با ایام ماه مبارک رمضان همزمان شده است، این اپراتور مهلت فعال‌سازی بسته‌های عیدانه خود را تا روز عید سعید فطر در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*