نیکلاس کیج در تریلر فیلم Renfield

خون آشام شدن نیکلاس کیج در تریلر فیلم Renfield + ویدیو

تریلر فیلم Renfield منتشر شد که خاطرات ما با فیلم کلاسیک دراکولا را با یک خون آشام جدید زنده می‌کند: آن هم کسی جز نیکلاس کیج نیست.

فیلم Renfield با بازی نیکلاس کیج، دراکولای سیاه و سفید را به زمان حال و دنیای امروزی خواهد آورد. این فیلم که ۲۵ فروردین ماه اکران خواهد شد، توسط کریس مک‌کی (کارگردان فیلم The Lego Batman Movie) کارگردانی شده و فیلمنامه آن هم توسط رایان ریدلی (نویسنده انیمیشن Rick and Morty) نوشته شده است. رینفیلد با الهام از نسخه اصلی فیلم کلاسیک دراکولا ساخته خواهد شد و ایده اصلی آن با رابرت کرک‌من (نویسنده کمیک مشهور The Walking Dead) بوده است.

به جز نیکلاس کیج، از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به نیکلاس هولت، بن شوارتز، نورا لوم و شهره آغداشلو اشاره کرد.

تریلر فیلم Renfield را در زیر ببینید

این فیلم نیکلاس هولت را در نقش رنفیلد، دستیار بدنام خون آشام نشان می‌دهد که در تلاش است تا در عصر مدرن، از استاد خون آشام شیطانی خودش دوری کند و شخصیت مثبتی برای خودش بسازد. اکنون در فاصله کمتر از یک ماه تا اکران این فیلم، شرکت یونیورسال پیکچرز تریلر فیلم Refield را منتشر کرده که در آن می‌توانید نیکلاس کیج را در نقش خون آشام جدید ببینید.

این تریلر جدید، نمایشی ۳۰ ثانیه‌ای است که در ابتدا فلش بکی به گذشته زده و اولین قرار رینفیلد و دراکولا را به‌تصویر می‌کشد. در این تریلر همچنین سکانسی از فیلم اصلی دراکولا که مربوط به سال ۱۹۳۱ با ایفای نقش بلا لوگوسی است هم پخش می‌شود. فیلم Renfield نسخه بازسازی شده از رمان دراکولا سال ۱۸۹۷ به نوشته برام استوکر است. و جالب اینجاست که رابطه مستقیمی با کاراکترهای اثر سینمایی سال ۱۹۳۱ این رمان دارد. آن فیلم، هنوز هم یکی از برترین فیلم‌های ترسناک کل تاریخ است.

آیا نیکلاس کیج می‌تواند خون آشام خوبی باشد؟

نیکلاس کیج تنها بازیگری نیست که پس از لوگوسی ایفا خواهد کرد. بازیگران دیگری از جمله کریستوفر لی و گری اولدمن هم این نقش را تاکنون در فیلم‌های دیگر به‌نمایش گذاشته‌اند. همین قضیه کار را برای کیج دشوار می‌کند. آیا او می‌تواند دراکولای خوبی باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*