نمایشگر گلکسی Z فلیپ 5

گلکسی Z فلیپ 5 با یک نمایشگر پشتی بزرگ و جذاب می‌آید

طبق شایعات اخیر، گوشی تاشو گلکسی Z فلیپ 5 سامسونگ با دو نمایشگر کوچک و بزرگ خارجی عرضه خواهد شد که گزینه‌های کاربری جدیدی را ارائه می‌دهند.

از زمان عرضه اولین سری از گوشی‌های زد فلیپ، محدودیت‌های نمایشگر خارجی آن به گلایه اصلی کاربران تبدیل شده است. در این زمینه، رقبایی نظیر اوپو فایند N2 فلیپ گوی سبقت را از این شرکت کره‌ای ربوده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد گلکسی Z فلیپ 5 به یک نمایشگر پشتی بزرگ و بهبود یافته مجهز خواهد شد.

اگرچه نسل فعلی این سری که گلکسی زد فلیپ 4 نام دارد، با چند ارتقا در نمایشگر خارجی و ابعاد 1.9 اینچی همراه شده، اما همتای آن، یعنی موتورولا ریزر 2022 با یک صفحه‌نمایش بزرگ 2.7 اینچی عرضه شده و طبق شایعات، نسل آینده این گوشی مجددا ارتقا خواهد یافت. بنابراین در صورتی‌که سامسونگ در این بخش گلکسی Z فلیپ 5 را با تغییری بزرگ دگرگون نکند، بدون شک شرایط سختی در بازار گوشی‌های تاشو خواهد داشت.

دو نمایشگر خارجی در سری گلکسی Z فلیپ 5؟

نمایشگر گلکسی Z فلیپ 5

به‌نقل از IceUniverse، یکی از منابع معتبر حوزه فناوری، گوشی Galaxy Z Flip 5 با بزرگ‌ترین نمایشگر خارجی در مقایسه با رقبا عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، رندر لو رفته اخیر این گوشی نیز حاکی از وجود دو صفحه‌نمایش پشتی بر روی دستگاه بود. بدین ترتیب، احتمالا نسخه آینده با یک نمایشگر کوچک در کنار دوربین‌های دوگانه و یک نمایشگر بزرگ 3.4 اینچی همراه خواهد شد که سایر فضای پشتی را پوشش می‌دهد.

براساس تصاویر لو رفته، صفحه‌نمایش خارجی کوچک زد فلیپ 5 اطلاعات محدودی نظیر زمان، ایموجی‌های واقعیت افزوده و درصد عمر باتری را نشان خواهد داد. این در حالی است که نمایشگر بزرگ‌تر برای اعلان‌ها، ویجت‌ها و تنظیمات سریع و احتمالا منظره‌یاب کاربرد خواهد داشت. علاوه بر آن، می‌توان انتظار اجرای برخی از برنامه‌ها را نیز بر روی نمایشگر خارجی بزرگ این دستگاه داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*