ادعای بزرگ هواوی

ادعای بزرگ هواوی: گوشی‌های جدید ما، سهم آیفون از بازار موبایل را تصاحب می‌کنند

ادعای بزرگ هواوی از تصاحب سهم بیشتری از بازار حکایت دارد. مدیران چینی فکر می‌کنند گوشی‌های جدیدشان می‌توانند فروش آیفون‌ها را کم کنند.

روز پنجشنبه هواوی پرچمداران جدیدش یعنی هواوی پی 60 هواوی پی 60 پلاس و هواوی پی 60 آرت را معرفی کرد. در کنار خانواده جدید پرچمداران این کمپانی، از گوشی هواوی انجوی 60 نیز به عنوان یک میان رده پرده برداری شد و همچنین گوشی انعطاف‌پذیر میت ایکس 3 روی صحنه آمد. پس از مراسم معارفه محصولات جدید این برند چینی، یکی از مدیران هواوی در جلسه پرسش و پاسخ عنوان کرد پس از عرضه به بازار گوشی‌های جدیدمان، آیفون سهم کمتری از بازار خواهد داشت.

هواوی هنگام معرفی گوشی‌های جدیدش آن‌ها را در زمینه‌های مختلفی با خانواده آیفون 14 مقایسه کرد. میت ایکس 3 در حالی که به نمایشگر بزرگتری مجهز شده اما وزن و ضخامت کمتری نسبت به آیفون 14 پرو مکس دارد. خانواده پی 60 نیز به لطف دریچه دیافراگم متغیر 10 حالته خود، می‌توانند تا 191 درصد نور بیشتری در مقایسه با آیفون 14 جذب کنند. همچنین لنز تله‌فوتوی به کار رفته در این گوشی‌ها با ویژگی سوپر فوکوس خود، می‌تواند 488 درصد نور بیشتری در حالت دید در شب نسبت به آیفون 14 پرو مکس جذب کند و در نهایت تصاویر روشنایی و شفافیت بیشتری خواهند داشت.

ادعای بزرگ هواوی

عملکرد چینی‌ها برای بهبود وضعیت پرچمداران جدیدش آن هم در شرایطی که با تحریم‌های آمریکا مواجه شده قابل تحسین است، اما ادعای بزرگ هواوی برای تصاحب سهم بازار آیفون یک امر بسیار دشوار خواهد بود. هرچقدر هم که P60 عالی باشد، باز هم امکان فروشش در سومین بازار بزرگ اسمارت فون دنیا (ایالات متحده آمریکا) وجود ندارد. همچنین آیفون نیز عملکرد پرقدرتی داشته و 75 درصد از بازار جهانی گوشی‌های پریمیوم را به خود اختصاص داده است. این بازار شامل گوشی‌های 600 دلاری و گران‌تر می‌شود.

هواوی پی 60

اپل حتی سامسونگ را هم پشت سر گذاشته و حالا 23 درصد از سهم بازار کل گوشی‌های جهان را در اختیار دارد. بنابراین شاید هواوی ادعای بزرگی را رسانه‌ای کرده که نمی‌تواند به آن جامه عمل بپوشاند. البته این موضوع به معنای بی کیفیت گوشی‌های هواوی نیست اما دست مدیران این کمپانی برای رسیدن به آمار فروش خیره‌کننده بسته شده است. اگر عدم توانایی هواوی برای استفاده از چیپست‌های 5G را هم در نظر بگیریم، ادعای این کمپانی بیش از این تو خالی به نظر می‌رسد.

اما هیچ کسی از آینده خبر ندارد. چند سال پیش هواوی اعلام کرد که تا 5 سال بعد به بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند تبدیل خواهد شد و در آن زمان ادعای بزرگی محسوب می‌شد. شاید اگر دولت آمریکا در کار هواوی دخالت نمی‌کرد حالا مدت‌ها بود که از واقعی شدن آن ادعای هواوی می‌گذشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عشق فقط هوآوی همیشه خوش دست.