هواوی واچ آلتیمیت

ساعت جدید هواوی واچ آلتیمیت سر اپل واچ را زیر آب کرد؛ 24 ساعت دوام در اعماق دریا

هواوی واچ آلتیمیت – Huawei Watch Ultimate، ساعت جدیدی که هواوی طی رویداد خود از آن رونمایی کرد، دستگاه هوشمندی برای شنا در اعماق دریاست که توانسته از اپل واچ نیز پیشی بگیرد.

در 23 مارس، هواوی میزبان یک رویداد بزرگ بود. طی آن رویداد، این شرکت چینی چند محصول جدید معرفی کرد که بهترین آنها ساعت ممتاز Huawei Watch Ultimate بود.

هواوی سری P60، هواوی MatePad 11 2023 و هواوی Freebuds از دیگر محصولاتی هستند که در این رویداد معرفی شدند.

همانطور که از قبل به‌اثبات رسیده، هواوی یکی از برندهای پیشتاز در نوآوری و تولید محصولات با کیفیت است. این غول فناوری چینی در حال حاضر چند ساعت هوشمند بادوام در بازار دارد. با این حال عرضه محصول جدید این شرکت سر و صدای زیادی را به‌همراه داشته است.

قابلیت‌ خارق‌العاده هواوی واچ آلتیمیت

هواوی واچ آلتیمیت

یکی از بهترین ویژگی‌های ساعت‌های هواوی عمر باتری آن‌ها است. با خریداری بعضی محصولات این شرکت، شما قادر خواهید بود به‌طور مداوم از 10 روز عمر باتری برای مدت بسیار طولانی لذت ببرید.

ساعت هوشمند جدید هواوی نیز با بهترین کیفیت، عمر باتری عالی و طراحی ممتازتر عرضه می‌شود. اما مهمتر از همه، هوآوی گفت که Watch ultimate می‌تواند تا عمق 100 متری زیر آب غوطه‌ور شود که باور کردنی نیست!

هنگامی که شرکت اپل Apple Watch Ultra را عرضه کرد، این شرکت گفت که ساعت هوشمند جدید می‌تواند تا عمق 40 متری زیر آب برود. نوآوری اپل واچ اولترا چیز بسیار جالب و بی‌نظیری بود. اما اکنون ساعت جدید هواوی می‌تواند زمانی بیش‌از 2 برابر اپل واچ در زیر آب شناور بماند که خبر عالی دیگری برای صنعت گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود.

طبق گفته هواوی، این ساعت هوشمند می‌تواند 25 ساعت زیر آب دوام بیاورد. با وجود این ویژگی، این دستگاه بسیار در برابر آب مقاوم است و محصول مناسبی برای غواصان حرفه‌ای محسوب می‌شود.

مشخصات Huawei Watch Ultimate

هواوی واچ آلتیمیت

هواوی واچ آلتیمیت دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED است و نرخ تازه‌سازی پویای آن از 1 هرتز تا 60 هرتز ارائه می‌شود.

باتری این گجت پوشيدنی 530 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند تا 14 روز در هر بار شارژ دوام داشته باشد. برای کاربرانی که استفاده زیادی از این محصول دارند، Watch Ultimate می‌تواند 8 روز عمر باتری را فراهم کند.

هواوی Watch Ultimate با شارژ بی‌سیم Qi عرضه می‌شود. این به شما امکان می‌دهد با استفاده از هر شارژر بی‌سیمی بتوانید دستگاه خود را شارژ کنید. پشتیبانی از شارژر بی‌سیم Qi همچنین باعث می‌شود ساعت هوشمند شما در عرض 60 دقیقه به‌طور کامل پر شود.

این ساعت هوشمند همچنین با سنسورهای سلامتی همانند اکسیژن خون، ضربان قلب، اندازه‌گیری استرس و اندازه‌گیری ECG عرضه می‌شود.

هواوی واچ آلتیمیت

همانطور که گفته شد، بهترین ویژگی این ساعت قابلیت ضد آب بودن آن است. این دستگاه دارای 16 ساختار مقاوم در برابر آب است که به آن کمک می‌کند در برابر فشار عمیق دریا مقاومت کند.

هواوی ضدآب بودن محصول خود را با قرار دادن ساعت تحت استاندارد ISO 22810 در برابر آب آزمایش کرد. این شرکت همچنین آن را تحت تست استاندارد تجهیزات دستگاه EN13319 قرار داد.

با تمام این آزمایش‌ها، شرکت هواوی اطمینان حاصل کرد که هواوی واچ آلتیمیت می‌تواند در عمق 110 متری به مدت 24 ساعت دوام بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر این محصول بهره بردن از حالت Expedition است. این ویژگی برای کاربرانی طراحی شده است که عاشق ماجراجویی در فضای باز هستند. این ویژگی جدید از فناوری موقعیت‌یابی GNSS پنج سیستمیِ دو فرکانسه برای ارائه نقشه دقیق از مکان کاربر استفاده می‌کند.

اگر در حال کاوش در بیابان هستید، با این قابلیت می‌توانید نقاط بین راهی را تعیین کنید که به شما در پیدا کردن مسیر کمک می‌کند.

گفته شده که این محصول در دو مدل روانه بازار خواهد شد: Expedition Black که با یک بند پلاستیکی، و Voyage Blue که با بند فلزی عرضه می‌شود.

بدنه Huawei Watch Ultimate از فلز مایع بر پایه عنصر زیرکونیوم ساخته شده است. بند پلاستیکی آن نیز با لاستیک نیتریل هیدروژنه عرضه می‌شود. در قسمت جلویی، قاب نیز از سرامیک ساخته شده است. صفحه نمایش 1.5 اینچی واچ آلتیمیت با محافظ شیشه‌ای یاقوت کبود عرضه می‌شود.

زمان عرضه در بازار و قیمت هواوی واچ آلتیمیت

هواوی واچ آلتیمیت

عرضه اولیه واچ آلتیمیت از اروپا و بریتانیا آغاز خواهد شد. هواوی اعلام کرد که این ساعت در 3 آوریل (14 فروردین) وارد بازار می‌شود.

در حال حاضر، شرکت هواوی اعلام کرده که قیمت این محصول در بازار چین برابر با 880 دلار ( برای مدل با بدنه پلاستیکی) و 1025 دلار (برای مدل با بدنه فلزی) خواهد بود. این شرکت قیمت‌های بازار جهانی را بعداً اعلام خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*