بهترین گجت های پوشیدنی‌ نمایشگاه CES 2016 از نگاه کاربران گجت نیوز ( رای گیری )

در چند سال اخیر شاهد رشد روز افزون گجت‌های پوشیدنی، مخصوصا ساعت‌های هوشمند بودیم. حال در رویداد CES 2016 محصولات جدیدی معرفی شده که شما را دعوت به تماشا‌ی بهترین های آن‌ها می‌نماییم.همچنین شما می توانید به بهترین گجت پوشیدنی این نمایشگاه از نگاه خود رای دهید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بی‌شک وقتی حرف از ساعت هوشمند زده می‌شود، باید سال ۲۰۱۵ را سال اپل خواند. این کمپانی توانست به بازار ساعت‌های هوشمند رونق ببخشد و باعث رشد این بازار راکد شود. خیلی از کمپانی‌های بزرگ قبل از موفقیت ساعت اپل در بازار ساعت هوشمند فعالیتی نداشتند اما پس از موفقیت ساعتل اپل و رشد بازار ساعت‌های هوشمند  به یک باره سیاست‌های خود را تغییر داده و شروع به ساخت و معرفی محصولات جدید کردند. امسال نیز شاهد چنین کمپانی‌هایی و معرفی محصولات جدید هستیم.

Casio WSD-F10

lede

CES 2016 رویدادی شد که کاسیو اولین ساعت هوشمند خود را در آن معرفی کند. این ساعت هوشمند که WSD-F10 نام دارد مبتنی بر سیستم عامل اندروید بوده و با کیفیت ساخت بالایی که دارد قطعا می‌تواند به یک رقیب سرسخت برای دیگر محصولات محسوب شود. این گجت پوشیدنی دارای استاندارد ساخت نظامی بوده و ضد آب است. کمپانی سازنده اعلام کرده که تا ۵۰ متر زیر آب، حتی یک قطره نیز به درون ساعت نفوذ نخواهد کرد. صفحه‌ی این ساعت دارای ابعاد ۱.۳۲ اینچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اولین ساعت هوشمند کاسیو با یک بار شارژ ۳۰ روز کار می کند

Huawei Watch Jewel & Elegent

Huawei

حتما شنیدن این موضوع برای بانوانی که سایت گجت نیوز را دنبال می‌کنند خوشحال کننده خواهد بود. هواوی از ساعت‌هایی در CES پرده برداری کرده که مخصوص بانوان است. این ساعت‌ها که Jewel و Elegent نام دارند هر دو دارای بند چرم ایتالیایی بوده و از طراحی زیبا و از طراحی منحصر به فرد و زیبایی بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: هواوی از دو ساعت هوشمند زنانه پرده برداری کرد

Fitbit Blaze

ساعت Fitbit blaze

شاید نام Fitbit را شنیده باشید. یک کمپانی خوشنام در زمینه‌ی تولید محصولات ورزشی و تناسب اندام است که از محصولات آن می‌توان به گجت‌های پوشیدنی مخصوص برای لاغری و سنجش میزان کالری مصرفی اشاره کرد. حال فرض کنید این کمپانی تمام امکاناتی را که تا به حال در گجت‌های پوشیدنی به کار برده را در یک ساعت هوشمند جمع کند. ساعت هوشمند Fitbit Blaze دارای یک سیستم عامل منحصر به فرد است و تعداد زیادی اپلیکیشن برای تناسب اندام و سلامت شما دارد.

بیشتر بخوانید: Fitbit Blaze، ساعت هوشمند ۲۰۰ دلاری که برای تناسب اندام شما ساخته شده

Samsung Gear S2 Classic

gear-s2-new-colors-h12

سامسونگ در CES 2016 از دو مدل ساعت هوشمن Gear S2 کلاسیک رونمایی کرد. هر دو ساعت از نظر تکنولوژی مشابه به یک دیگر هستند اما از نظر ساخت و مواد به کار رفته تفاوت‌های زیادی دارند. هر دو از طراحی شکیلی بهره می‌برند. در یک مدل از طلای ۱۸ عیار استفاده شده و در دیگری نیز از پلاتینیوم. هنوز قیمتی برای ساعت‌های هوشمند جدید اعلام نشده اما باید از Apple Watch Edition ارزان‌تر باشند.

بیشتر بخوانید: نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 کلاسیک در رنگ های رزگلد و پلاتینیومی

New Balance Digital Sport Watch

New-Balance

اینتل در همکاری که با New Balance داشته توانسته محصولی را به صورت مشترک بسازد که در کنار امکاناتی که باید یک ساعت هوشمند داشته باشد، مانند یک گجت پوشیدنی برای تناسب اندام نیز عمل می‌کند. این ساعت به ورزشکاران و دوندگان اجازه می‌دهد تا به لطف تکنولوژی GPS مسیر خود را بیابند و در طول مسیری که قرار است بدوند یا قدم بزنند موسیقی دلخواهشان نواخته شود. جالب است بدانید که این ساعت مبتنی بر سیستم عامل اندروید است بنابراین می‌توان از صدها اپلیکیشن متفاوت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند ورزشی اینتل و New Balance در راه است

Misfit Ray

misfit-ray-9489.0

دست بند Misfit Ray یک گجت پوشیدنی از جنس آلومینیوم است که می‌تواند میزان سلامتی و فعالیت شما را ردیابی کند. البته می‌توانید این گجت را به نقاط مختلف بدن خود متصل نمایید. Misfit Ray دارای باتری شش ماهه بوده و می‌تواند میزان خواب، فعالیت و سوختن کالری شما را ثبت و در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: با دستبند سلامتی لوکس Misfit Ray آشنا شوید

Wisewear Socialite

photo_2016-01-10_08-22-12

احتمالا از گجت‌هایی که در مواقع ضروری می‌توانند پیامک ارسال کنند خبر دارید. این گجت‌ها به افردای که دچار بیماری خاصی مانند بیماری قلبی هستند کمک می‌کند تا در شرایط خاص پیامکی حاوی مکانی که در آن قرار دارند به شماره تماس‌های ضروری ارسال شود. البته مشکل این جاست که خیلی از این گجت‌ها باید دم دست باشند تا بتوان از آن‌ها استفاده کرد. کمپانی Wisewear نیز دست بندی به نام Socialite معرفی نموده که کافی‌ست بر روی پنل لمسی دو بار با انگشت خود ضربه بزنید تا برای شماره های ذخیره پیامکی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: دستبندی که در مواقع ضروری جان شما را نحات خواهد داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاسیو عالی کار کرده
    هم زیبا
    هم کار امد
    هم مقاوم و ضد اب