تنظیمات اپلیکیشن Camera Assistant برای دوربین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های اندرویدی سال 2023 از نظر دوربین

با گذشت حدود چهار ماه از سال ۲۰۲۳، حالا به اندازه کافی گوشی معرفی شده تا بتوانیم بهترین گوشی های اندرویدی سال از نظر دوربین را بررسی کنیم. با ویدیو بهترین دوربین های دنیای گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۳ همراه باشید.

گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ یکی از بهتری گوشی های اندرویدی بود که در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شد. این گوشی با توجه به مشخصات حرفه‌ای و ویژگی‌های جذابش، توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. یکی از بهترین نقاط قوت این گوشی کره‌ای، دوربینش بود. حالا در این ویدیو گجت نیوز، می‌خواهیم دوربین این مدل را با دیگر غول های اندرویدی که در سال ۲۰۲۳ میلادی در بازار حاضر هستند مقایسه کنیم.

در این ویدیو دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا که یکی از بهترین های امسال است، در برابر دوربین گوشی‌هایی مانند ویوو ایکس  ۹۰ پرو، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۲ اس اولترا قرار می‌گیرد.

این گوشی ها به ادعای کاربران و البته شرکت‌هایی که آن‌ها را ساخته‌اند، بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ میلادی از نظر دوربین لقب گرفته‌اند. در این ویدیو ما هیچ نتیجه‌گیری نمی‌کنیم اما شما می‌توانید با دیدن تصاویر ثبت شده توسط این مدل‌ها، نظر خود را درباره بهترین گوشی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.