گوشی ارزان قیمت نوکیا C12 پلاس

نوکیا C12 پلاس با قیمت جذاب 90 دلار معرفی شد

نوکیا C12 پلاس، جدیدترین گوشی ارزان قیمت شرکت Nokia است که با امکانات حداقلی می‌تواند تجربه طعم اندروید را به شما هدیه دهد.

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال، صاحب برند نوکیا در ژانویه گذشته از گوشی Nokia C12 رونمایی کرد و مدل Pro آن را هم در ماه مارس رونمایی کرد. حالا این کمپانی سومین عضو این خانواده را به‌نام نوکیا C12 پلاس رونمایی کرده است.

نسخه پرو در واقع همان نسخه معمولی و فقط با یک باتری بزرگ‌تر (۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌جای ۳،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی) بود؛ اما نسخه پلاس این خانواده از پیکربندی حافظه متفاوت (کمتر) برخوردار است. پیکربندی رم و حافظه مدل C12 Pro شامل ۲ گیگ/۶۴ گیگ و ۳ گیگ/۶۴ گیگ بود. اما حالا مدل پلاس تنها در یک نسخه با ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته در اینجا یک اسلات کارت حافظه microSD هم وجود دارد که می‌توانید به‌لطف آن حافظه گوشی‌تان را تا ۲۵۶ گیگ افزایش دهید.

گوشی ارزان قیمت نوکیا C12 پلاس

وب‌سایت نوکیا هند در توضیحات مربوط به این گوشی نوشته است که از چیپست ۸ هسته‌ای ناشناخته برند Unisoc با حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. این نشان می‌دهد که مدل پلاس هم از همان تراشه زیر قاب دو نسخه معمولی و پرو بهره خواهد برد.

سایر مشخصات نوکیا C12 پلاس

از برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی اقتصادی نوکیا سی ۱۲ پلاس باید به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با وضوح +HD، دوربین پشتی تک لنزی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ گو ادیشن (نسخه سبک شده اندروید ۱۲) اشاره کرد. این گوشی همچنین بهیک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده و باتری آن از طریق پورت قدیمی microUSB شارژ می‌شود.

تمام این مشخصات فنی برای یک گوشی هوشمند اندرویدی، حداقلی هستند. البته قیمت این گوشی نیز بسیار پایین خواهد بود. شما می‌توانید در این شرایط بازار گوشی ارزان و رده ابتدایی جدید نوکیا را با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*