نمایندگی جدید نیسان در تهران

نمایندگی جدید نیسان در تهران شروع به کار کرد؛ منتظر واردات ژاپنی محبوب باشیم؟

خبرها حاکی از آن است که به‌تازگی نمایندگی جدید نیسان در تهران آغاز به کار کرده است؛ آیا باید منتظر واردات این خودروهای ژاپنی به ایران باشیم؟

شرکت جهان نوین آریا به‌تازگی دفتر مرکزی خود را به خیابان شریعتی تهران منتقل کرد؛ این دفتر از فضای بزرگ تعمیرگاهی و نمایشگاهی نیز بهره می‌برد. همچنین روی نمای ساختمانی این مرکز نیز نشان تجاری جدید نیسان به‌چشم می‌خورد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری احتمال دهند شرکت جهان نوین آریا قصد دارد مجددا محصولات نیسان را به ایران بیاورد.

احداث نمایندگی جدید نیسان در تهران

نمایندگی جدید نیسان در تهران

طی ماه‌های گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌که شرکت‌هایی چون پارس ساتر هوشمند (مزین خودرو) به همراه معین خودرو اروند برای واردات خودروهای سواری و نیمه سبک نیسان برنامه‌هایی را در نظر گرفتند؛ اما تاکنون جهان نوین آریا که به‌عنوان واردکننده محصولات نیسان در دوره قبلی واردات محسوب می‌شد، هنوز به‌صورت رسمی برای واردات این خودروها اعلام آمادگی نکرده است.

نمایندگی جدید نیسان در تهران

در همین راستا پس از این‌که شرکت جهان نوین آریا به‌تازگی در خیابان شریعتی تهران یک دفتر مرکزی جدید را با فضای بزرگ تعمیرگاهی و نمایشگاهی احداث کرده، بسیاری بر این باورند که این شرکت برنامه‌هایی را برای واردات خودروهای نیسان در نظر گرفته است. از این رو اگر این موضوع به تایید برسد، به‌زودی شاهد بازگشت خودروهای ژاپنی به بازار ایران خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*