وان پلاس نورد بادز 2

وان پلاس نورد بادز 2 به‌عنوان یک ایرباد ایده‌آل برای اکثر کاربران معرفی شد

وان پلاس در کنار گوشی نورد CE 3 لایت از ایرباد نورد بادز 2 نیز رونمایی کرد. Nord Buds 2 تمامی ویژگی‌ هایی که از یک هدفون بی سیم انتظار دارید را در خود دارد.

هنوز بسیاری از گوشی‌ها همچون وان پلاس نورد CE 3 لایت از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کنند. هرچند که دوران هندزفری‌های قدیمی سر آمده است و شرکت‌های مختلف تمام تلاش خود را برای عرضه ایربادهای جدید و جذاب به‌کار می‌گیرند. امروز نیز شاهد وان پلاس نورد بادز 2 هستیم.

مشخصات و قیمت وان پلاس نورد بادز 2

وان پلاس نورد بادز 2

این ایرباد برخلاف نسل گذشته از سیستم حذف نویز فعال بهره می‌برد که می‌تواند صدای پس‌زمینه را تا ۲۵ دسی‌بل کاهش دهد. اگر این سیستم فعال باشد، می‌توانید با هر بار شارژ تا ۵ ساعت از هدفون بی سیم خود استفاده کنید. در حالت غیرفعال نیز ایرباد وان پلاس تا ۷ ساعت دوام می‌آورد.

خوشبختانه این گجت از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که یعنی تنها ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۵ ساعت پخش موسیقی (بدون حذف نویز فعال) را فراهم کند. کیس شارژ نیز می‌تواند ۲۷ تا ۳۶ ساعت به مدت زمان گوش دادن به موسیقی شما اضافه کند.

از قابلیت‌ های صوتی وان پلاس Nord Buds 2 می‌توان به پشتیبانی از دالبی اتموس، Dirac Tuner و اکولایزر ساند مستر اشاره کرد. همه اینها در کنار درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری وعده تجربه صوتی باکیفیتی را می‌دهند.

ارتباط بین نورد بادز 2 با دستگاه نیز توسط بلوتوث ۵.۳ برقرار خواهد شد. وان پلاس ادعا می‌کند که در حالت گیمینگ تاخیر زمانی این ایربادها به ۹۴ میلی‌ثانیه کاهش پیدا می‌کند. شرکت چینی توانسته تاییدیه IP55 را نیز برای محصول جدید خود به‌دست آورد که یعنی در هنگام عرق کردن یا باران نگرانی نخواهید داشت.

وان پلاس نورد بادز 2

جالب اینجاست که وان پلاس در جعبه محصول تعدادی استیکر ایموجی قرار داده است تا نورد بادز 2 را شخصی‌سازی کنید. وان پلاس قیمت  ۷۰ یورو را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*