سوزوکی

این 7 خودرو سوزوکی به زودی وارد کشور می‌شوند + مشخصات و عکس

7 خودرو سوزوکی شامل بالنو، ویتارا، دیزایر، سوئیفت، اس پرسو، سلریو و جیمنی به‌زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروهای ژاپنی آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که 7 خودرو سوزوکی شامل سوزوکی بالنو، سوزوکی ویتارا، دیزایر اتوماتیک، سوزوکی سوئیفت اتوماتیک، سوزوکی اس پرسو دنده‌ای، سوزوکی سلریو دنده‌ای و سوزوکی جیمنی تک دیفرانسیل اتوماتیک به‌زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات و امکانات هر یک از این خودروها آشنا خواهیم شد.

مشخصات 7 خودرو سوزوکی برای واردات به ایران

سوزوکی جیمنی – Suzuki Jimny

سوزوکی

سوزوکی جیمنی قرار است در سری نخست در نسخه تک دیفرانسیل و اتوماتیک به بازار ایران راه پیدا کند. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 130 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سوزوکی

این خودرو از امکانات مهمی چون نور بالا اتوماتیک، تهویه مطبوع الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، رادارهای هشدار خروج از خط و نقطه کور، مولتی‌مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین دید عقب، رادار پیشگیری از تصادف، سنسورهای نور و باران، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، 4 کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری بهره می‌برد.

سوزوکی سلریو – Suzuki Celerio

سوزوکی

سوزوکی سلریو در قالب یک هاچ بک اقتصادی با یک موتور 1 لیتری تنفس طبیعی روانه بازار ایران می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با 65 اسب بخار و گشتاور 89 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

سوزوکی

از امکانات مهم این خودرو وارداتی جدید بازار ایران می‌توان به تهویه مطبوع، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز ABS، مولتی مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه استارت/استاپ، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه درهای جلو، 2 کیسه هوای ایمنی و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

سوزوکی سوئیفت – Suzuki Swift

سوزوکی

سوزوکی سوئیفت به یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 89 اسب بخار و گشتاور 120 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد.

سوزوکی

این خودرو از امکانات مهمی چون نور بالا اتوماتیک، تهویه مطبوع الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، رادارهای هشدار خروج از خط و نقطه کور، مولتی‌مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین دید عقب، رادار پیشگیری از تصادف، سنسورهای نور و باران، رادار تابلوخوان و نقطه کور، سیستم کروز کنترل تطبیقی، 6 کیسه هوای ایمنی و سامانه کنترل پایداری بهره می‌برد.

سوزوکی اس‌پرسو – Suzuki S Presso

اس‌پرسو

سوزوکی اس‌پرسو به عنوان یک هاچ بک کراس اقتصادی به یک موتور 1 لیتری مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 65 اسب بخار و گشتاور 89 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

اس‌پرسو

این خودرو به امکانات مهمی چون تهویه مطبوع، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز ABS، مولتی‌مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه استارت/استاپ، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه درهای جلو، 2 کیسه هوای ایمنی و سامانه کنترل پایداری مجهز شده است.

دیزایر – Dzire

دیزایر

سوزوکی دیزایر قرار است با موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی روانه بازار ایران شود که می‌تواند قدرتی برابر با 89 اسب بخار و گشتاور 120 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد.

دیزایر

از مهم‌ترین امکانات این خودرو می‌توان به نور بالا اتوماتیک، تهویه مطبوع الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، رادارهای هشدار خروج از خط و نقطه کور، مولتی‌مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین دید عقب، رادار پیشگیری از تصادف، سنسورهای نور و باران، رادار تابلوخوان و نقطه کور، سیستم کروز کنترل تطبیقی، 6 کیسه هوای ایمنی و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

ویتارا – Vitara

ویتارا

سوزوکی ویتارا در قالب یک شاسی بلند تک دیفرانسیل با موتور 1.4 لیتری توربوشارژ روانه بازار ایران می‌شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌هارا بر عهده خواهد داشت.

ویتارا

این خودرو از امکانات مهمی چون سنسور نور، تهویه الکتریکی، سانروف، چراغ‌های روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط و سامانه حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم کروز کنترل (در برخی نسخه ها مجهز به کروز کنترل هوشمند)، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

بالنو – Baleno

بالنو

سوزوکی بالنو نیز با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به ایران خواهد آمد. این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

بالنو

از امکانات این نسخه می‌توان به سنسور نور، تهویه الکتریکی، چراغ‌های روشنایی در روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، سیستم کروز کنترل، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، 6 کیسه هوای ایمنی، دوربین 360 درجه، آینه الکتروکرومیک، سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*