حذف اپلیکیشن هواوی Health از پلی استور

گوگل علیه هواوی؛ اپلیکیشن هواوی HEALTH از پلی استور حذف شد

در ادامه محدودیت‌های گوگل علیه هواوی، اپلیکیشن Health این شرکت نیز بدون دلیل مشخص از فروشگاه پلی استور حذف شد.

اپلیکیشن Huawei Health یک برنامه ردیابی سلامت است که ویژگی‌هایی مشابه با Samsung Health و سایر نرم‌افزارهای کنترل و مدیریت وضعیت تندرستی را ارائه می‌‌دهد. کاربران از طریق اتصال آن با دستگاه‌های هواوی می‌توانند فعالیت‌های تناسب اندام و سلامتی خود مانند شمارش گام‌ها، پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و غیره را رصد کنند. بااین‌حال، به‌تازگی هواوی Health بدون ارائه دلیل مشخص از فروشگاه پلی استور گوگل حذف شده است.

اگر برای پیگیری وضعیت تندرستی و فعالیت‌های تناسب اندام خود از این برنامه استفاده می‌کنید، این خبر احتمالا شما را ناامید می‌کند. یکی از دلایل حذف اپلیکیشن هواوی Health از گوگل پلی، می‌تواند دریافت نکردن به‌روزرسانی از سال 2020 باشد که باعث عدم پشتیبانی آن از گجت‌های پوشیدنی جدید هواوی مانند Band 7 شده است.

حذف اپلیکیشن هواوی Health از پلی استور

در صورتی‌که هم‌چنان مایل به نصب این برنامه روی دستگاه خود هستید، دو گزینه باقی مانده پیش رو دارید؛ اول آنکه می‌توانید آن را از منابع شخص ثالث دریافت کنید و یا ابتدا برنامه Huawei App Gallery را دانلود و سپس از آنجا این برنامه را نصب کنید.

لازم به‌ذکر است که این اپلیکیشن هم‌چنان در اپ استور اپل و گلکسی استور سامسونگ موجود است. در حال حاضر علت حذف اپلیکیشن هواوی Health از فروشگاه پلی استور مشخص نشده، اما می‌توان دلایلی نظیر مشکلات فنی و عدم موفقیت هواوی در به‌روزرسانی برنامه به API جدیدتر را متصور شد. بااین‌حال، اگر این برنامه را از قبل روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، هم‌چنان بدون مشکل و به‌طور معمول قادر به استفاده از آن خواهید بود، اما باید قید به‌روزرسانی جدید را بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*