گوشی LG K10 همین هفته در کره برای فروش عرضه خواهد شد

گوشی جدید LG که در کنار K7 طی نمایشگاه CES 2016 معرفی شد، پنجشنبه‌ هفته‌ی جاری در کره با قیمت ۱۶۶ دلار به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد سخت افزار این گوشی بسته به بازار کشور، متفاوت باشد. K10 از طراحی موسوم به ” سنگ شیشه‌ای ” و انحنای نرم و ملایمی در لبه‌ی نمایشگر بهره می‌برد.

اسمارت‌فون جدید ال جی با ابعاد ۱۴۶x74.8×8.8 میلی‌متر یک گوشی سایز متوسط می‌باشد که از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 استفاده می‌کند. همچنین الگوی بافت مانند پشت دستگاه علاوه بر انتقال حس کیفیت، مانع از لیز خوردن گوشی از دست کاربر می‌گردد.

مجموعه سخت افزاری متشکل از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم ارتباطی، ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، تجربه‌ای متوسط از اندروید را برای خریداران K10 به ارمغان می‌آورد. دوربین‌ عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری، دیگر جزئیات سخت‌افزاری دیوایس را تشکیل می‌دهند. بنابراین با یک گوشی قدرتمند و high-end روبرو نیستیم. البته همانطور که اشاره شد، ممکن است با توجه به نوع بازار هدف، سخت‌افزار مورد استفاده متفاوت باشد.

K10 از اندروید نسخه ۵.۱ استفاده می‌کند که برای یک گوشی معرفی شده در سال ۲۰۱۶ قدیمی به‌نظر می‌رسد. باید به ارائه‌ آپدیت نرم افزاری اندروید مارشمالو توسط LG چشم امید داشت.

سازنده از کاور جدید خود با نام quick view نیز پرده برداری کرد که می‌توانید آن را به‌طور جداگانه از فروشگاه تهیه نمایید. quick view به واسطه‌ی قسمت شفاف خود قابلیتی جالب به دستگاه می‌افزاید و امکان مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها و پاسخ دادن به تماس‌ها بدون باز کردن کیف گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند.

اگر برای خرید تلفن همراه بودجه‌ای زیر ۲۰۰ دلار داشتید، آیا به خرید K10 فکر می‌کردید؟

LG-K10 (1)LG-K10

vePhJgcz2hpHpz1oXAlYoKwrDHU4I4fz284eWdjHixyUYPhAWP3YAlsQ6H7NyA0ie

LG_K10_1

منبع : PhoneArena