گلکسی تب زد

گلکسی تب زد اولین تبلت تاشو سامسونگ خواهد بود

احتمال می‌رود در کنار گلکسی تب اس 9، شاهد معارفه گلکسی تب زد به عنوان اولین تبلت انعطاف‌پذیر سامسونگ باشیم.

مدت زمان زیادی تا معارفه رسمی نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 9 – Galaxy Tab S9 باقی نمانده است. در حالی که اخبار و شایعات کنونی بیشتر حول پرچمدار جدید دنیای تبلت سامسونگ می‌چرخد، کره‌ای‌ها در حال ساخت و توسعه تبلت انعطاف‌پذیر خود هستند که احتمالا همزمان با سری تب اس 9 از آن پرده‌برداری خواهد شد.

گلکسی تب زد

این تبلت که به احتمال زیاد گلکسی تب زد نام خواهد گرفت عضوی از خانواده انعطاف‌پذیر زد به شمار می‌آید. متاسفانه درباره خود دستگاه اطلاعات بسیار کمی در دست داریم و در حال حاضر تنها می‌توانیم به حدس و گمانه‌زنی درباره محصول جدید سامسونگ بپردازیم. این تبلت ممکن است از مکانیسم جدید تا شدن سه‌گانه استفاده کند که پیش از این رندرهایی از آن منتشر شده بود. البته این مکانیسم بیش از حد پیچیده بوده و نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که تب زد می‌تواند دو بار تا شود.

با تصویر زیر می‌توانید شکل و شمایل احتمالی تبلت جدید سامسونگ را تصور کنید. این تصویر در واقع پتنتی بوده که سامسونگ چند سال پیش آن را به ثبت رسانده است. در تصویر دو لولا به چشم می‌خورد که قابلیت تا شدن از هر دو طرف را دارا هستند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند تبلت را به سمت داخل یا بیرون تا کرده و ابعاد دستگاه کوچک‌تر شود.

گلکسی تب زد

باید یادآور شویم که پتنت‌ها الزاما به دنیای واقعی قدم نمی‌گذارند و برخی از آن‌ها برای همیشه در حد یک خیال‌پردازی باقی می‌مانند. طراحی با یک لولای تا شونده انتخابی ساده‌تر خواهد بود که پیش از این سامسونگ به آن علاقه زیادی نشان داده است. تا به حال چهار عضو از خانواده زد پا به بازار گذاشته‌اند که همه آن‌ها تنها از یک لولا برای تا شدن استفاده می‌کنند.

هنوز تا دریافت اخبار دقیق و معتبر از تبلت‌های جدید سامسونگ فاصله داریم و باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری از آن فاش شود. همچنین گفته می‌شود اولین گام اپل در دنیای دیوایس‌های انعطاف‌پذیر احتمالا در دسته آیپد رخ خواهد داد تا آیفون. Ming-Chi Kuo به عنوان یکی از افشاکنندگان معروف می‌گوید تبلت منعطف اپل در سال 2024 معرفی خواهد شد. بنابراین سامسونگ هنوز وقت زیادی برای شاخ و شانه کشیدن برای اصلی‌ترین رقیبش در اختیار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*