سرعت سامسونگ گلکسی A54

تماشا کنید: تست سرعت و عملکرد سخت افزاری سامسونگ گلکسی A54

در این ویدیو می‌توانید تست سرعت و عملکرد سخت افزاری سامسونگ گلکسی A54 و مقایسه آن با گلکسی ای 53 را مشاهده کنید.

مدتی پیش، سامسونگ جدیدترین گوشی میان رده سری A خود را با طراحی زیبا و جذاب و مشخصات مناسب معرفی کرد. گلکسی A54 سامسونگ از نظر طراحی به گوشی های پرچمدار نزدیک شده و چینش دوربین‌های پشت گوشی نیز به سری گلکسی S شباهت پیدا کرده است. همچنین پنل پشتی گوشی از جنس شیشه است که مزیت بزرگی نسبت به پنل پلاستیکی در سری قبلی به‌شمار می‌رود؟ با این اوصاف، گلکسی ای 54 از نظر طراحی و کیفیت ساخت، پیشرفت خوبی در مقایسه با گلکسی ای 53 کرده است؛ اما از نظر قدرت سخت افزاری چطور؟

در ویدیوی امروز گجت نیوز به سراغ تست سرعت و عملکرد سخت افزاری سامسونگ گلکسی A54 رفته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم این گوشی بازی‌ها و نرم افزارهای سبک و سنگین مختلف را چگونه اجرا می‌کند. در این ویدیو می‌توانید مقایسه سرعت عملکرد این گوشی میان رده جدید و جذاب سامسونگ را با نسل قبلی آن مشاهده کنید. به‌نظر شما ای 54 نسبت به نسل قبلی خود سریع‌تر و قدرتمندتر شده است؟

ویدیوی مقایسه سرعت و عملکرد سامسونگ گلکسی A54 و A53

در پایان بد نیست نگاهی به مشخصات سخت افزاری گوشی میان رده جدید سامسونگ بیندازیم. گلکسی ای 54 دارای نمایشگر سوپر امولد 6.4 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1، تراشه 5 نانومتری اگزینوس 1380، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-G68 MP5، شش یا هشت گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*