قیمت گوشی شیائومی

بهترین قیمت گوشی شیائومی و خرید آن

امکان ندارد که قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشید اما از کسی پیشنهاد خرید گوشی‌های شیائومی را نشنوید. با توجه به قیمت گوشی شیائومی و همین‌طور امکاناتی که با خرید هر کدام از این دستگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد، مقاومت در برابر نخریدن این سری‌ گوشی‌ها بسیار دشوار خواهد بود. در ادامه به بررسی این برند مشهور و همین‌طور قیمت گوشی شیائومی خواهیم پرداخت.

محبوبیت گوشی های شیائومی در ایران

ورود برند شیائومی به ایران و گسترش محبوبیت آن تنها به دلیل کیفیت یا خاص بودن طرح‌های آن نبوده، بلکه قیمت گوشی شیائومی نیز در این موضوع دخالت داشته و بسیاری از افراد همین موضوع را عامل موفقیت این برند می‌دانند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود کاربران به سمت امتحان کردن یک برند جدید بروند، توازنی است که میان کیفیت و قیمت وجود دارد. برخی برند‌ها با توجه به سابقه حضورشان در بازار و همین‌طور مشهور بودن خود، قیمت‌های بالایی را از مصرف کنندگان دریافت می‌کنند.

برند‌هایی مانند شیائومی برای این‌که جایگاهی در این فضای رقابتی کسب کنند، با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت‌های مقرون به صرفه، بهترین پیشنهاد را به مخاطبان خود عرضه می‌کنند. در صورتی که نظر بسیاری از طرفداران برند شیائومی را بپرسید، مکررا با این پاسخ روبرو می‌شوید که با پرداخت قیمت گوشی شیائومی و خرید یکی از محصولات آن، به امکاناتی دست پیدا خواهید کرد که در برندهای دیگر باید رقم بالاتری را برای همان امکانات پرداخت کنید.

آشنایی با جدیدترین گوشی های شیائومی

در چند سال اخیر، گوشی‌های شیائومی توانسته تا در کنار برندهای پرآوازه سامسونگ و اپل قرار بگیرد. در ابتدا شاید تنها برتری قیمت بود که گوشی‌های شیائومی را محبوب کرد، اما در حال حاضر، یکی از بهترین گوشی‌های بازار را تولید می‌کند. اگر نگاهی به بهترین گوشی‌های این برند بیندازید، متوجه می‌شوید که پرچم‌دارهای آن در همه زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

گوشی Xiaomi 11 T Pro

گوشی شیائومی 11 T که به دو صورت معمولی و Pro در بازار عرضه می‌شود، یکی از جدیدترین موبایل‌های این برند است. در داخل آن از تراشه کوالکام استفاده شده که عملکرد دستگاه را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. این تراشه در هنگام فعالیت‌های سنگین مانند بازی، گرمای کمتری تولید کرده و مصرف انرژی آن‌ هم بهینه‌تر است. دوربین این گوشی 108 مگاپیکسل بوده و قابلیت شارژ سریع را دارد. بنابراین می‌توانید با صرف هزینه مناسب، یک گوشی بسیار باکیفیت داشته باشید.

گوشی Black Shark 5

این گوشی علاوه بر طراحی زیبا، یکی از بهترین پردازنده‌ها را هم دارد که مخصوص گیمینگ و بازي‌های آنلاین مانند پابجی است. نمایشگر آن امولد بوده و دقت رنگ آن بسیار بالا است. ظرفیت بلک شارک 5 دو سیم کارت 5G بوده و دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی دارد. حافظه داخلی آن هم 128 گیگابایت به همراه 8 گیگ رم است.

گوشی Xiaomi 12T

قیمت گوشی شیائومی

این گوشی یکی از میان رده‌های شیائومی بوده اما از تراشه گوشی‌های پرچم‌دار در آن استفاده شده است. بنابراین می‌توان آن را در زمره بهترین‌ها قرار داد. این گوشی همانند دو مدل دیگر از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و سخت افزار شگفت‌انگیزی دارد. این مدل هم به صورت معمولی و به صورت Pro‌ به بازار عرضه شده است. بنابراین می‌توان آن را یکی از قدرتمندترین مدل‌های شیائومی در نظر گرفت.

لیست قیمت روز گوشی شیائومی

معمولا گوشی‌های روز دنیا را در دسته‌های قیمتی مختلفی قرار می‌دهند تا کاربران بتوانند با توجه به بودجه مالی خود، انتخاب خوبی داشته باشند. در مورد برند شیائومی باید گفت که این روال تا حدی فرق داشته و سیاست‌های کلی این شرکت با دیگر همتایان خود متمایز است. این برند دسته‌بندی گوشی‌های میان رده را حذف کرده و به صورت کلی گوشی‌های اقتصادی و گوشی‌های پرچم‌دار خود را روانه بازار کرده است.

اگر به لیست قیمت گوشی شیائومی نگاه کنید، به سادگی متوجه این شکاف قیمتی خواهید شد. این شرکت سعی داشته تا گوشی‌های هوشمندی تولید کند که از نظر امکانات و کیفیت در حد گوشی‌های میان‌رده بازار باشد و از طرفی قیمت آن‌ها با مدل‌های اقتصادی رقابت کند. همین موضوع باعث شده است تا محبوبیت این برند هر روز بیشتر شده و سهم بیشتری از بازار به سمت استفاده از گوشی‌های شیائومی قدم بردارند.

محدوده قیمت گوشی شیائومی

رنج قیمتی گوشی‌های شیائومی اقتصادی بین 3 تا 10 میلیون تومان است و اگر به دنبال یک تلفن هوشمند خوب اما قیمت مناسب می‌گردید، استفاده از مدل‌های زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • Redmi 10
  • Poco C40

اما اگر می‌خواهید کیفیت بسیار بالاتری را تجربه کنید و با هزینه‌ای بسیار معقول یکی از بهترین گوشی‌های روز دنیا را در جیب خود داشته باشید، بهتر است نگاهی به برترین گوشی‌های شیائومی داشته باشید. اگر از معدود گوشی‌های متوسط این برند چشم پوشی کنیم، متوسط قیمت گوشی شیائومی در رده‌های بالایی بین 20 تا 30 میلیون تومان خواهد بود. انتخاب گزینه‌های زیر در بازه قیمتی گفته شده می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

  • Black Shark 5
  • 12 و 12 Pro
  • Redmi K50

بررسی کیفیت نسبت به قیمت گوشی شیائومی

به صورت کلی همیشه در خرید کالاهای دیجیتال از جمله گوشی تلفن همراه، قیمت فاکتور مهمی به شمار می رود. حالا در مقایسه کیفیت نسبت به قیمت، باید این موضوع را در نظر گرفت که آیا هزینه‌ای که برای خرید می‌کنید، به صرفه است یا خیر. با توجه به افزایش قیمت دلار، همیشه باید هنگام خرید در کنار توجهی به عملکرد یک گوشی دارید؛‌ قیمت آن را هم مدنظر داشته باشید. قیمت گوشی شیائومی نسبت به دیگر برندها بسیار مناسب است. این در حالی بوده که کیفیت بسیار خوبی را هم ارائه می‌دهد.

قیمت گوشی شیائومی

مرجع خرید گوشی های شیائومی با قیمت روز

برای اطلاع از بهترین قیمت گوشی شیائومی، باید به سراغ مرجع مطمئنی بروید. فروشگاه تیکومو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات دیجیتال از جمله گوشی موبایل، این توانایی را دارد تا شما را برای خرید محصول مناسب راهنمایی کند. شما می‌توانید با تیم پشتیبانی تیکومو به صورت آنلاین و تلفنی در تماس باشید تا قبل از خرید سوالات خود را بپرسید.

همچنین خرید از این فروشگاه علاوه بر ارسال سریع، 12 روز ضمانت بازگشت کالا را هم دارد. علاوه بر این ضمانت اصل بودن کالا، امکان پرداخت در محل و ارسال به کل نقاط ایران هم جز امکانات این فروشگاه است. برای تماس می‌توانید با شماره تلفن 02166415362 از ساعت 9 تا 17 با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*