پوکو F5 پرو

پوکو F5 پرو یک سورپرایز ناامید کننده دارد

انتظار می‌رفت پوکو اف 5 پرو – Poco F5 Pro دقیقا همان ردمی K60 برای عرضه در بازارهای جهانی باشد. ولی ظاهرا برخی از ویژگی‌های خوب آن، آب رفته است.

شیائومی تا چند روز دیگر، گوشی‌های مورد انتظار سری Poco F5 را معرفی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، باید منتظر دو مدل با اسامی پوکو F5 و F5 پرو باشیم؛ گوشی‌هایی که قرار است نسخه‌های جهانی ردمی نوت 12 توربو و ردمی کی 60 باشند.

به‌طور منطقی، یعنی باید همان مشخصات نسخه‌های چینی را در این گوشی‌ها نیز ببینیم؛ اما با صدور یک تاییدیه، مشخص شده که مدل Pro بعضی از ویژگی‌های خوب ردمی Redmi K60 را ندارد.

ردمی کی 60، به یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده که برای گوشی هوشمندی با این مشخصات، خیلی خوب جواب می‌دهد. ولی گفته می‌شود باتری پوکو اف 5 پرو، 5160 میلی‌آمپر ساعتی است. این اختلاف ظرفیت، خودش را در مدت زمان دوام شارژ گوشی، نشان خواهد داد. ظاهرا دیگر قابلیت آب رفته‌ی پوکو F5 پرو، عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس است.

به‌جز این‌ها، دو گوشی تفاوتی با هم نخواهند داشت. این یعنی گوشی جدید پوکو هم دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.1 و MIUI 14 خواهد بود.

در جلو، باید انتظار یک پنل اولد 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز را داشته باشیم و در پشت، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال را خواهیم یافت. سیستم خنک کننده‌ی محفظه بخار و اسپیکرهای استریو را هم به فهرست مشخصات F5 Pro اضافه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*