فاو بستیون T77

فاو بستیون T77 ، شاسی بلند وارداتی جدید بهمن موتور

فاو بستیون T77 به‌زودی توسط بهمن موتور در قالب یک خودرو وارداتی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند وارداتی آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور طرح واردات بستیون T77 به ایران را در دستور کار خود قرار داده است. البته این شاسی بلند چینی در ابتدا در قالب واردات و در ادامه به‌صورت مونتاژی روانه بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

معرفی فاو بستیون T77

بخش طراحی

فاو بستیون T77

بستیون T77 از طراحی ظاهری مدرن و جذابی همانند سایر شاسی بلندهای روز صنعت خودرو بهره می‌برد و می‌تواند با ورود به بازار ایران نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. طول این خودرو به 4549 میلی‌متر، عرض آن به 1845 میلی‌متر، ارتفاع آن به 1615 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2700 میلی‌متر می‌رسد که با چنین ابعادی در ردیف شاسی بلندهای جمع‌وجور بازار جای خواهد گرفت.

فاو بستیون T77

این شاسی بلند چینی جدید بازار ایران در بخش کابین نیز از طراحی مدرنی بهره می‌برد و طراحان با تریم دو رنگ توانستند نمای جذابی را به‌وجود آورند. هنگام ورود به کابین این خودرو نیز دو نمایشگر 12.3 اینچی سیستم مالتی‌مدیا و کلاستر دیجیتال به‌همراه فرمان دی‌کات جلب توجه می‌کند.

مشخصات فنی

فاو بستیون T77

بستیون T77 از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 169 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد. این شاسی بلند به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

bestune t77

از امکانات نسخه فول این شاسی بلند چینی می‌توان به 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل پایداری، تهویه اتوماتیک، دسته دنده الکترونیکی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه فاو بستیون T77

هنوز زمان دقیق عرضه این خودرو به بازار اعلام نشده، اما خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور قصد دارد تا تابستان سال جاری نسخه‌های وارداتی آن را با قیمت حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به بازار ایران عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*