کاهش قیمت خودرو

کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد؛ ریزش ۵۰ میلیون تومانی ۲ محصول پر فروش ایران خودرو

کاهش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد. قیمت دو محصول پرفروش ایران خودرو حدود 50 میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار ایران طی روزهای اخیر روند کاهشی پیدا کرده است. در همین راستا امروز بررسی‌های بازار نشان می‌دهد قیمت دو محصول پرفروش ایران خودرو حدود 50 میلیون تومان کاهش پیدا کرده که در ادامه جزئیات آنها را بررسی خواهیم کرد.

جزئیات کاهش قیمت خودرو در بازار

بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت سورن پلاس تیپ 1 در امروز 5 اردیبهشت 1402 به 653 میلیون تومان رسیده که از کاهش 17 میلیون تومانی قیمت آن نسبت به روز گذشته حکایت دارد. همچنین قیمت این محصول در اواسط فروردین ماه حدود 700 میلیون تومان بود.

قیمت دنا پلاس نیز به 752 میلیون تومان رسید که ارزانی 8 میلیون تومانی این خودرو نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز امروز با کاهش 40 میلیون تومانی به 1 میلیارد تومان رسید. این کاهش قیمت در حالی است که قیمت این محصول نیز در ابتدای فروردین ماه به 1 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده بود.

قیمت پروژ پارس نیز امروز به 598 میلیون تومان رسید که نسبت به روز قبل کاهش 17 میلیون تومانی را نشان می‌دهد. قیمت این محصول در اواسط فروردین ماه به 650 میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود.

کاهش قیمت خودرو

قیمت پژو 207 اتوماتیک امروز با 50 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 1 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید. این محصول در اواسط فروردین ماه حدود 1 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت داشت. قیمت تارا اتوماتیک هم امروز به 990 میلیون تومان رسید که از کاهش 50 میلیون تومانی ارزش این محصول حکایت دارد.

علاوه بر محصولات ایران خودرو، قیمت محصولات سایپا نیز روند کاهشی پیدا کرده است. به‌گونه‌ای که قیمت سایپا شاهین با 11 میلیون تومان کاهش به 686 میلیون تومان رسید. قیمت این محصول در اواسط فروردین ماه حدود 750 میلیون تومان بود. قیمت ساینا و کوییک نیز امروز به میزان 3 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.