بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید

اگر دنبال بهترین اپلیکیشن رایگان ویرایش عکس برای اندروید می‌گردید، ما در اینجا بهترین‌های آن‌ها در سال ۲۰۲۳ را فهرست کرده‌ایم.

این روزها عکس‌هایی که با گوشی‌های موبایل گرفته می‌شود، کم از دوربین‌های عکاسی پیشرفته ندارد. در واقع شما می‌توانید با دوربین گوشی خود عکس‌های زیبایی را ثبت کنید و اگر می‌خواهید منحصر به‌فردتر شوند هم کافیست تا آن‌ها را کمی ویرایش کنید. چه بخواهید برخی تغییرات جزئی انجام دهید یا چه در سطح حرفه‌ای ویرایش کنید، دیگر نیازی به انتقال عکس‌ها به یک کامپیوتر نیست. تمام آنچه که شما به آن احتیاج دارید، نصب یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان است. اما با وجود صدها هزار اپلیکیشن، کدام برنامه انتخاب مناسب‌تری برای ما است؟

در واقع اینکه کدام برنامه مناسب‌تر از همه است، کاملاً به نوع استفاده شما بستگی دارد. هر برنامه، می‌تواند نیازهای خاصی را برطرف کند. به‌طور مثال اگر می‌خواهید یک لوگو زیبا گرافیکی بسازید، Canva بهترین گزینه است. اما اگر می‌خواهید عکاسی حرفه‌ای انجام دهید و عکس‌هایتان را با سطح بالایی از امکانات ویرایش کنید، این گزینه مناسب شما نیست.

ما در این مقاله فهرستی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید بر اساس نیاز خود، یک یا چند تا از آن‌ها را انتخاب کرده و روی گوشی خود نصب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس

۱. Canva

دانلود اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن Canva

اول از همه با Canva شروع می‌کنیم که در بالاتر هم کمی در مورد آن گفتیم. اگر می‌خواهید یک رزومه برای خودتان درست کنید،‌ یک تصویر گرافیکی برای وبلاگ خود بسازید یا یک پست مخصوص شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید، Canva همان چیزیست که دنبالش هستید. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و به‌دنبال برنامه‌ای برای ویرایش تصاویر در سطح فتوشاپ هستید، این برنامه کمکی به‌شما نمی‌کند. اما اگر تولیدکننده محتوا هستید، می‌توانید از این برنامه برای خلق تصاویر زیبای گرافیکی نهایت استفاده را ببرید.

این برنامه دارای مجموعه کاملی از تم‌های آماده برای شبکه‌های اجتماعی مثل تیک تاک، فیسبوک، اسنپ چت، اینستاگرام و غیره است. بنابراین برای استفاده از آن فقط به کمی خلاقیت نیاز دارید و بس!

جهت استفاده از این برنامه، کافیست عکس مورد نظر خودتان را در آن آپلود کنید و شروع به ویرایش آن با اضافه کردن متن، فریم، تصاویر گرافیکی و غیره کنید. کانوا می‌تواند توسط یک فرد یا گروهی از افراد به‌صورت همزمان استفاده شود که این خبر خوبی برای کاربران حرفه‌ای و تیم‌های تولیدکننده محتوا است.

۲. Snapseed

دانلود اپلیکیشن Snapseed

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید

شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، اسنپ‌چت و تیک تاک میزبان انبوهی از فیلترها هستند که به شما اجازه ویرایش عکس‌های سلفی را می‌دهند. اما اگر می‌خواهید عکس‌های سلفی متفاوتی داشته باشید، یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس که به شما پیشنهاد می‌کنیم، Snapseed است.

استفاده از Snapseed آسان بوده و برای یادگیری گزینه‌های آن نیازی نیست که وقت زیادی بگذارید. این برنامه فقط برای ویرایش عکس‌های سلفی نیست، شما می‌توانید از آن برای ویرایش تمام تصاویر خود استفاده کنید؛ اما یکی از بزرگ‌ترین مزایای این اپلیکیشن، بهبود خودکار کیفیت عکس‌های سلفی کاربران است. شما می‌توانید از این برنامه برای تنظیم خودکار روشنایی صحنه، اعمال فیلتر و نوشته استفاده کنید، با استفاده از یک قلمو اشیاء یا افراد ناخواسته را از صحنه حذف کنید و به تصاویر خود زرق‌وبرق ببخشید.

این اپلیکیشن جذاب توسط گوگل توسعه پیدا کرده و استفاده از آن هم کاملاً رایگان است. هر آنچه شبکه‌های اجتماعی برای ویرایش تصاویر در اختیار شما می‌گذارند را می‌توانید در این برنامه داشته باشید.

۳. Adobe Express

دانلود اپلیکیشن Adobe Express

اپلیکیشن Adobe Express

ادوبی، شناخته شده‌ترین شرکت توسعه‌دهنده نرم افزارهای ویرایش عکس در کامپیوترها است. اکثر عکاسان حرفه‌ای هم برای ویرایش تصاویر خود از کامپیوترها استفاده می‌کنند، اما ادوبی حضور بسیار مؤثری در بازار موبایل هم دارد. بنابراین شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های جذاب و خوب این شرکت روی گوشی موبایل خود هم بهره‌مند شوید.

یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش موبایل شرکت ادوبی برای اندروید، Adobe Express است. ما این برنامه را به‌خاطر استفاده آسان و در عین حال امکانات پیشرفته‌ای که دارد، به بسیاری از کاربران پیشنهاد می‌کنیم.

این اپلیکیشن می‌تواند جایگزین تمام برنامه‌ها باشد. ادوبی اکسپرس می‌تواند جایگزین Canva شود، اما همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان یک ویرایشگر معمولی تصاویر هم استفاده کنید و رنگ و بوی جذابی به ظاهر تصاویرتان ببخشید. شما می‌توانید از تم‌های آماده داخل خود برنامه برای طراحی پست‌های مخصوص شبکه‌های اجتماعی، لوگو، پوستر، کلاژ تصاویر یا حتی تصویر شاخص ویدیوهای یوتیوب خود استفاده کنید. این برنامه همچنین دارای دکمه‌هایی بسیار کاربردی است که با یک لمس ساده، کارهای بزرگی مثل حذف پس‌زمینه سوژه، اضافه کردن یک نوشته، فیلتر و یا الگو به تصاویر شما می‌کنند.

۴. PhotoDirector

دانلود اپلیکیشن PhotoDirector

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید

حتماً لازم نیست یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس باشید تا بخواهید روی گوشی اندرویدی خودتان تصاویر را ادیت کنید. حتی کاربران معمولی نیز گاهی به یک مجموعه حرفه‌ای احتیاج دارند. PhotoDirector می‌تواند نزدیک‌ترین چیز به یک مجموعه ویرایش حرفه‌ای روی گوشی‌های اندرویدی باشد. این یعنی اگر به امکانات بیشتری احتیاج داشته باشید، باید از یک لپ تاپ یا کیس کامپیوتر استفاده کنید.

PhotoDirector به‌عنوان یک ویرایشگر تصویر هوشمند خودش را معرفی می‌کند که می‌تواند با یک لمس ساده، کارهای زیادی را مثل تعویض آسمان یا حذف اشیاء انجام دهد. این برنامه دارای ابزارهای زیباسازی دیگری مثل شکل‌دهنده صورت و ویرایشگر تصاویر سلفی نیز هست.

۵. ScreenMaster

دانلود اپلیکیشن ScreenMaster

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های رایگان ویرایش عکس اندروید

شاید به ویرایشگری برای ویرایش اسکرین شات‌های خود احتیاج داشته باشد. اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌ها این روزها متداول و پرکاربرد است. گاهی اوقات ممکن است در اسکرین شات‌های ارسالی شما اطلاعات شخصی و مهمی وجود داشته باشد که قصد پاک کرده آن‌ها را داشته باشید.

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند با استفاده از قابلیتی به نام Photo Markup، بخش‌های مهم یک تصویر را تار کنید. یا حتی می‌توانید بخش‌های مهم یک اسکرین شات را برجسته کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*