نسخه فول آپشن لاماری ایما

قطعات نسخه فول آپشن لاماری ایما به کشور وارد شد + لیست امکانات جدید

قطعات نسخه فول آپشن لاماری ایما – Lamari Eama وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این شاسی بلند آشنا خواهیم شد.

شرکت آرین پارس موتور مدتی قبل از برنامه خود برای عرضه نسخه فوق آپشن لاماری ایما به بازار خبر داده بود و در همین راستا خبرها حاکی از آن است که محموله CKD قطعات نسخه فول آپشن این شاسی بلند وارد کشور شده است. همچنین این شرکت کاتالوگ این محصول را نیز منتشر کرده که در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این شاسی بلند فول آپشن بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی نسخه فول آپشن لاماری ایما

نسخه فول آپشن لاماری ایما

لاماری ایما فول آپشن از لحاظ فنی کاملا به مدل قبلی خود شباهت دارد. در واقع این خودرو از همان موتور 1.5 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌ها می‌رسد.

این شاسی بلند به ازای هر 100 کیلومتر در شرایط استاندارد حدود 5.7 لیتر سوخت مصرف می‌کند و به‌طور ترکیبی نیز به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.6 لیتری را به‌همراه دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی

نسخه فول آپشن لاماری ایما

از امکانات مهم این خودرو می‌توان به نورپردازی جدید داخل کابین، کلاستر با گرافیک جدید، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو از عقب، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سنسور پارک جلو، چراغ‌های اصلی جلو با فناوری LED، شارژر وایرلس، جک برقی در صندوق عقب، سیستم کنترل هوشمند نور بالا، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم تشخیص وجود مانع در نقاط کور، سنسور باران، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*