موتورولا موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰

ساعت‌های هوشمند جدید موتورولا موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ رونمایی شدند

ساعت‌های هوشمند جدید موتورولا موتو واچ ۷۰ – Moto Watch 70 و موتو واچ ۲۰۰ – Moto Watch 200 با امکانات و قیمت مناسب رونمایی شدند.

موتورولا از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خودش رونمایی کرد. یکی از آن‌ها موتو واچ ۷۰ نام دارد که یک محصول رده ابتدایی با تمرکز روی ردیاب‌های مرسوم سلامت و فعالیت است. دیگری موتو واچ ۲۰۰ است که مشخصات گران‌قیمت‌تری مثل یک نمایشگر AMOLED و تماس از طریق بلوتوث را ارائه می‌کند. گرچه موتورولا قیمت و زمان عرضه این محصولات را فاش نکرده، اما در ادامه به بررسی بیشتر این دو محصول خواهیم پرداخت.

موتورولا Moto Watch 200

اول با مدل Moto Watch 200 شروع می‌کنیم. محصولی که به یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED داخل یک کیس ۴۵ میلی‌متری آلومینیومی مجهز است. این نمایشگر از گواهی ضد آب 5ATM، حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن سطح خون، شتاب‌سنج و ارتفاع‌سنج برخوردار است. این ساعت بیش از ۲۸ رشته ورزشی را پشتیبانی می‌کند و به GPS داخلی نیز مجهز است. همچنین با اطلاعات شما در Google Fit و Strava نیز همگام‌سازی می‌شود.

موتو واچ ۲۰۰ سیستم عامل Moto Watch OS را اجرا می‌کند و به یک میکروفون و اسپیکر داخلی برای پاسخگویی به تماس‌ها مجهز است. یک باتری ۳۳۵ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت که می‌تواند تا ۱۴ روز با استفاده استاندارد شارژ نگه دارد. این ساعت هوشمند همچنین از طریق بلوتوث ۵.۳ LE به گوشی شما متصل می‌شود و از حسگر تشخیص سقوط نیز برخوردار است. شما می‌توانید این اسمارت واچ را در دو رنگ مشکی و طلایی تهیه کنید.

موتورولا موتو واچ ۷۰

دومین مدل، موتو واچ ۷۰ نام دارد که به یک نمایشگر منحنی ۱.۶۹ اینچی LCD با قاب ۴۳ میلی‌متری ساخته شده از آلیاژ روی مجهز است. این مدل از گواهی ضد آب IP67 برخوردار است و حسگر ضربان قلب و دمای محیط را ارائه می‌کند. شما می‌توانید از بیش از ۱۰۰ واچ فیس روی این محصول بهره ببرید و از حسگرهای نظارتی فعالیتی مدل Watch 200 و همینطور نظارت روی خواب نیز استفاده کنید.

ساعت Moto Watch 70 نیز به سیستم عامل Moto Watch OS مجهز شده و با بلوتوث ۵.۰ LE به گوشی‌ها متصل می‌شود. علاوه بر این از یک باتری ۳۳۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که شارژدهی ۱۰ روزه را به‌همراه خواهد داشت. اما برخلاف نسخه قبلی، این مدل فقط در تک رنگ مشکی به دست مشتریان می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*