برترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه کاربران گجت نیوز

۲۰۱۵ را باید سالی پر از فراز و نشیب برای گوشی‌ها خواند. سالی که شاهد عرضه‌ی محصولات قدرتمندی بودیم. حال زمان آن رسیده تا برترین گوشی سال را از نگاه شما، کاربران سایت گجت نیوز معرفی کنیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی‌های زیادی در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند اما معیار ما برای انتخاب بهترین گوشی، مشخصات سخت افزاری و بالارده بودن موبایل است تا یک لیست از برترین‌های سال ۲۰۱۵ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. انتخاب برترین موبایل سال را نیز به شما عزیزان واگذار کرده ایم تا با شرکت در نظرسنجی تلفن هوشمند مورد علاقه خود را انتخاب کنید. تقریبا پرچم‌داران اکثر کمپانی‌های محبوب در لیست ما قرار دارد. با این حال اگر گوشی مورد نظر شما در لیست نبود می‌توانید در قسمت نظرات، گوشی مورد علاقه‌ی خود را اعلام کنید.

اپل آیفون ۶ اس ( Apple iPhone 6S )

iphone_6s_review_11

آیفون ۶S در حقیقت نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی آیفون ۶ (iPhone 6)است که با پردازنده‌ی جدید A9 و همچنین قابلیت لمس سه بعدی در تابستان معرفی و روانه‌ی بازار شد. در کنار بهبود سخت افزار گوشی و استفاده از سنسور جدید برای دوربین، نرم افزار و سیستم عامل نیز طعم تغییراتی را چشید. در حقیقت می‌توان IOS 9 را یکی از نکات برجسته و قابل تحسین در سیاست‌های فروش هرچه بهتر آیفون ۶S دانست. البته این موبایل نکات ضعفی نیز داشت مانند ظرفیت کم باتری و نبود درگاه حافظه‌ی کارت میکرو اس دی، اما با این وجود اپل توانست محصول خوبی را به بازار عرضه کند.

از مشخصات آیفون ۶S می‌توان به صفحه‌ی ۴.۷ اینچی، ۲ گیگابایت رم ،  دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۱,۷۱۵ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد.

تذکر: در سال ۲۰۱۵ چهار مدل آیفون ۶، ۶ پلاس، ۶S، و ۶S Plus عرضه شدند اما ما تنها در مورد مدل آیفون ۶S توضیح دادیم. در صورتی که می‌خواهید مدل دیگری را انتخاب کنید در نظرسنجی به آیفون ۶S رای داده و در نظرات اعلام کنید که گوشی مد نظر شما مدل دیگری بوده است.

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج ( Samsung Galaxy S6 Edge )

samsung-galaxy-s6-edge

بی‌شک باید گلکسی S6 Edge را زیباترین گوشی سال ۲۰۱۵ خواند. سامسونگ در طراحی این گوشی بسیار خلاقانه عمل کرده و توانسته از فلز و شیشه یک شاهکار هنری خلق کند. پردازنده‌ی قوی این گوشی باعث شده تا کار با این موبایل سریع و روان باشد. دوربین نیز توانسته در بنچمارک‌ها به خوبی ظاهر شود. از لحاظ نرم افزاری نیز مشکلی با گوشی نخواهید داشت. جالب است بدانید که با اینکه این گوشی از نظر سخت افزاری چندان تفاوتی با گلکسی S6 ندارد اما طراحی زیبای گوشی باعث شده تا در جایگاه بهتری قرار گیرد. با این حال ایرادی که می‌توان گرفت این است که برای استفاده از لبه‌های گوشی باید صفحه‌ی نمایشگر نیز روشن شود.

سامسونگ در گوشی خود از یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۲,۶۰۰ میلی‌آمپر استفاده کرده است.

تذکر: مانند سری آیفون، سامسونگ نیز مدل‌های مختلفی از گلکسی ۶S عرضه کرده است که می‌توان به گلکسی S6 Edge ،S6 Plus ،S6 و S6 Edge Plus اشاره کرد در مقاله ما فقط در مورد مدل گلکسی S6 Edge توضیح داده ایم. در صورتی که می‌خواهید مدل دیگری را انتخاب کنید در نظرسنجی به گلکسی S6 Edge رای داده و در نظرات اعلام کنید که گوشی مد نظر شما مدل دیگری بوده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۵ ( Samsung Galaxy Note 5 )

samsung-galaxy-note-5

اگر نوت ۵ به عنوان بهترین گوشی سال انتخاب شود جای تعجبی ندارد. این فبلت با ظاهر دلربایی که دارد یکی از بهترین موبایل‌های بالارده موجود در بازار است. طراحی زیبا، بدنه‌ی آلومینیومی، دوربین با کیفیت، پردازنده‌ی سریع و قدرتمند، همگی دست به هم داده اند تا نوت ۵ به عنوان یکی از برترین محصولاتی که سامسونگ تاکنون عرضه کرده تبدیل شود. البته ایراداتی نیز دارد مانند نبود قابلیتی مانند لمس سه بعدی که می‌توانست نوت ۵ را بی‌‍رقیب سازد.

کمپانی کره ای در این گوشی از یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی، ۴ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر استفاده کرده است.

گوگل/هواوی نکسوس ۶ پی ( Google Nexus 6P )

Nexus-6P

گوشی نکسوس ۶P ساخت کمپانی چینی هواوی‌ست و بخاطر قابلیت‌هایی مانند داشتن سیستم عامل اندروید ۶.۰ نسبت به رقبای خود مزیت‌ها و برتری‌های بیشتری دارد. البته فقط سیستم عامل تنها مزیت این گوشی نیست. قاب فلزی و طراحی زیبای نکسوس جدید در کنار پردازنده‌ی قدرتمندی که زیر قاب این گوشی قرار دارد در نهایت تبدیل شده به بهترین انتخاب برای خرید یک گوشی جدید. وقتی دوربین این گوشی را نیز در نظر بگیریم توانایی ضبط ویدیو آن هم با رزولوشن ۴K می‌تواند یک دلیل دیگر برای انتخاب این نکسوس ۶P باشد.

هواوی در این گوشی از یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۲.۳ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

گوگل/ال جی نکسوس ۵ ایکس ( Google Nexus 5X )

LG-Nexus-5X-02

گوشی دیگری از برند نکسوس، البته با این تفاوت که سازنده‌ی این موبایل کمپانی کره ای ال‌جی است. چیزی که این گوشی را خاص کرده داشتن قدرت بالا، سیستم عامل اندروید ۶.۰، کیفیت ساخت نسبتا مناسب و در آخر مقرون به صرفه بودن آن است. این موبایل از سرعت بالایی بهره می‌برد، سنسور اثر انگشت دارد و صفحه‌ی نمایشگر آن نیز چشم نواز است. جالب است بدانید که قیمت گوشی باعث شده تا کمتر ایرادات آن به چشم بیاید.

در این گوشی از یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی، ۲ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۲.۳ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۲,۷۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است.

ال‌جی جی ۴ ( LG G4 )

lg-g4

در برابر گوشی‌های دیگر G4 موبایلی‌ست که امتحان خود را به خوبی پس داده. طراحی شیک و جوان پسند، داشتن باتری قابل تعویض، استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی، در یک کلام، ال‌جی می‌داند مشتریان اش چه چیزی از این کمپانی می‌خواهند و با در نظر گرفتن سلیقه‌ی جوانان محصولات خود را می‌سازد.

کمپانی کره ای در G4 از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است.

ال‌جی وی ۱۰ ( LG V10 )

lg-v10

یکی از جالب‌ترین محصولاتی که تاکنون دیده ام V10 است. البته بهتر است بگوییم فرانکشتاین ال‌جی. گوشی که دارای یک نمایشگر ثانویه بوده و دارای طراحی در سطح نظامی‌ست. با این حساب احتمال اینکه گوشی بر اثر افتادن یا ضربه دیدن آسیب زیادی ببیند کم است. استفاده‌ی دوربین دوگانه در جلوی گوشی نیز یکی دیگر از طراحی‌های خاص این گوشی‌ست. در هر صورت V10 یک گوشی باکیفیت و جالب است که می‌تواند بازار خوبی نیز در ایران داشته باشد.

V10 دارای یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی، ۴ گیگابایت رم، دو دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

موتورولا موتو ایکس استایل ( Motorola Moto X Style )

Motorola-Moto-X-Style

موتو X Style یک گوشی نسبتا بالارده است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می‌کند. موتورولا سعی کرده تا با عرضه‌ی محصولات باکیفیت بتواند در بازار جهانی به خوبی ظاهر شود. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به حافظه‌ی قابل افزایش، طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب اشاره کرد.

این گوشی دارای یک صفحه‌ی نمایشگر ۵.۷ انچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

بلک بری پریو ( BlackBerry Priv )

Priv-HandsOn-01

فکر می‌کنم بلک بری را باید مانند یک شاه در شطرنج دانست که هر چه قدر هم رقبای این کمپانی تلاش کنند شاید شکست بخورد اما از صحنه حذف نخواهد شد. گوشی Priv نیز چنین حکمی را دارد. جالب است بدانید که می‌توان حافظه‌ی ذخیره سازی این گوشی را به لطف درگاه کارت میکرو اس دی تا ۲ ترابایت افزایش داد. البته دوربین جلوی گوشی تنها ۲ مگاپیکسل است که در برابر رقبای خود میزان کمی به نظر می‌رسد.

بلک بری در گوشی خود از یک صفحه‌ی نمایشگر ۵.۴ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۸ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۴۱۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

سونی اکسپریا اکسپریا زد ۵ پریمیوم ( Sony Xperia Z5 Permium )

sony-xperia-z5-premium-780

باید قبول کرد که اکسپریا Z5 Permium یک گوشی فوق العاده است اما ضعفی که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در کنترل دما دارد باعث شده تا خوبی‌های این گوشی به حاشیه رفته و تنها ایجاد حرارت آن به چشم آید. این موبایل دارای یک دوربین فوق العاده قوی‌ست که می‌تواند ویدیوی ۴K ضبط کرده و تصاویری با کیفیت مثال زدنی ثبت کند. به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی نیز می‌توان حافظه‌ی دستگاه را تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش داد.

سونی در گوشی خود از یک صفحه‌ی نمایشگر ۵.۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۴۳۰ میلی‌آمپر استفاده کرده است.

اچ تی سی وان ام ۹ ( HTC One M9 )

HTC One M9

مارس سال ۲۰۱۵ بود که کمپانی HTC گوشی جدید خود One M9 را عرضه کرد. چیزی که مشخص است اچ تی سی زمان زیادی برای طراحی این گوشی صرف نکرده و ایرادی که می‌توان به One M9 گرفت ظاهر آن است. با این حال، پشتیبانی از درگاه کارت میکرو اس دی و داشتن یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی می‌تواند نکات مثبت این موبایل باشد.

اچ تی سی در گوشی خود از یک صفحه‌ی نمایشگر ۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی (اولترا پیکسل)، دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۲,۸۴۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 )

Huawei-Mate-8-1

در میان گوشی‌هایی که در لیست قرار داده ایم Mate 8 دارای بزرگترین صفحه‌ی نمایش است. البته باید بگویم که این صفحه‌ی ۶ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و چندان انتظاری نباید داشت. جالب است بدانید که این موبایل دارای درگاه کارت میکرو اس دی هست اما فقط تا ۶۴ گیگابایت می‌توان حافظه را افزایش داد.

در این گوشی از یک صفحه‌ نمایشگر ۶ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است.

مایکروسافت لومیا ۹۵۰ایکس ال ( Microsoft Lumia 950XL )

Lumia-950-xl

در مورد لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که از نظر سخت افزاری با هم کاملا تفاوت دارند. در لومیا ۹۵۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده شده اما لومیا ۹۵۰XL دارای چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ است. این گوشی پرچم‌دار اصلی کمپانی مایکروسافت بوده و مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. جالب است بدانید که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

مایکروسافت در گوشی خود از صفحه‌ی نمایشگر ۵.۷ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۳۴۰ میلی‌آمپر استفاده کرده است.

وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 )

oneplus-2

وان پلاس ۲ یک گوشی جالب و رده بالاست که توانسته از منتقدین نمرات متوسطی را دریافت کند. در این گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده شده و دارای بدنه‌ی فلزی‌ست. از امکانات جالب این گوشی می‌توان به قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۴K و داشتن درگاه USB-C اشاره کرد.

OnePlus 2 دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی، ۴ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۳,۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

شیائومی ردمی نوت ۲ ( Xiaomi Redmi Note 2 )

Xiaomi Redmi Note 2 (2)

شیائومی در این موبایل از چیپست ساخت مدیاتک به نام Helio X10 MT6795 استفاده کرده است. در نهایت باید گفت که محصولات شیائومی در رده و کلاس خود گوشی‌های خوبی هستند اما برای رقابت با پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ نیاز به یک تحول بزرگ دارند.

کمپانی چینی در گوشی خود از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی، ۲ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۳,۰۶۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

لنوو وایب ایکس ۳ ( Lenovo Vibe X 3 )

Lenovo-Vibe-X3

Vibe X 3 یکی دیگر از گوشی‌هایی‌ست که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ بود. البته باید قبول کرد که این تراشه عمل‌کرد فوق العاده ای دارد. دوربین قدرتمند با قابلیت ضبط ویدیوی ۴K، نمایشگر IPS LCD، و درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی از نکات مثبت این گوشی‌ست.

لنوو در گوشی خود از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

در ادامه می‌توانید در نظرسنجی ما شرکت کرده و بهترین موبایل سال ۲۰۱۵ را انتخاب کنید. لطفا دلیل انتخاب گوشی مورد نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نکته : در رای گیری زیر ، گوشی ها به ترتیب بیشترین رای گرفته به صورت خودکار دسته بندی می شوند

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

29 دیدگاه

  1. من 6اس دارم خیلی خیلی راضی ام به نظرم اپل از سامسونگ بهترع

  2. تا حالا توی ده دقیقه با گوشیت یک گیگ دانلود کردی
    سنسور قرنیه چشم میدونیه چیه
    اندروید ۶.۰.۱ دیدی
    عکس سلفی با فلاش جلوی گوشی گرفتی
    امتیاز ۸۳ توی رنکینگ dxo مفهومش میدونی چیه
    و ایا توی عمرت شده با گوشی توی جیب عقبت روی صندلی بشینی و دوستات بهت بگن وای گوشیت ترکید بعد بخندی و بگی خخخخ موتورولا موتو ایکس دارم

  3. سلام. نوت ۴ بهترینه اگرچه نوت ۵ اومده ولی اینطور که از ۴ استقبال شد از ۵ نشد.

  4. اصلا اپل و بلک بری و سامسونگ رو نباید باهم مقایسه کرد
    سیستم عامل ها باهم تفاوت داره و این باعث جدایی میشه
    . به نظر من اپل از سامسونگ از استحکام و قدرت بیشتری برخورداره ولی سامسونگ یه چیز دیگس حالا فرقی نداری نوت باشه یا سری s

  5. مایکروسافت ۹۵۰XLکه یک رایانست برای خودش عالیه اینده دسته ویندوزه. کرتانا رو که نظر دادن نمیخواد….! :Who-s-the-man: :I-m-in-love:

  6. سلام دوستان لطفا پاسخ بدید از بین نوت۵ و اس۶ اج پلاس نمیدونم کدومو بخرم لطفا راهنمایی کنید فقط استحکام گوشی و باتری خیلی برام مهمه :Angel: :Angel:

  7. apple که حرف اول رو میزنه.ولی note 5 هم خوبه فقط اگه مشکلی واسه باتریش پیش نیاد که حله.چون باتریش قابل تعویض نیست و یه مشکل دیگه اش هم کارت حافظه هم نمی خوره.

    • باطریش قابل تعویضه , باید بدی یه نمایندگی معتبر .. چون باطریش داخلیه از نفوذ اب بهتر جلوگیری می کنه . حافظه داخلیش هم از رم سرعتش بالاتره ولی اگه پر شد باید بزیری تو فلش با کابل otg .. گلکسی بعدی احتمالا رم بخوره

  8. سلام خسته نباشید لطفا توی مقالتون برای galaxy s6 egde plus هم توضیح بنویسید .

    :Happy-Grin: ممنون. :Happy-Grin: :Approve:

  9. به نظرم اپل که ذاتا عالیه، سونی با دوربین محشرش عالیه. نکسوس با اپدیتش عالیه.‌الجی با دوتا صفحه نمایش و دوتا دوربین سلفی عالیه، پریو‌ با کیبوردش عالیه الباقی هم مزیت تک دارن که حال ندارم بیشتر تایپ کنم. ولی نت پنج با قلمش از همشون عالی تره ( اگه کسی نت باز باشه میدونه چی میگم، چون قلم مساویه با خلاقیت)
    اما من باشم مایکروسافت xl950 رو‌می گیرم چون یه کامپیوتره. حتی اگه هیچ‌کدوم از قابلیت های بالا رو‌نداشته باشه. که دوربین و اپدیتش خودشون یه حسن بزرگه. این کم قابلیتی نیست. تک حکمه برای خودش..

  10. خوشم میاد آیفون توی رای گیری اوله :Happy-Grin:
    پرچم اپل بالاس ایوللللللل :THANK-YOU:

  11. من نوت ۵ دارم واقعا عالیه :I-m-in-love:

  12. هیچ شکی نیست که گلکسی اس ۶ اج بهترین و نوآورانه ترین گوشی سال گذشته بود.من که عاشقشم

  13. سعید محمودی نژاد

    این خیلی خوبه که اجازه انتخاب رو به کاربران سایتتون میدین
    بسیار ممنون
    من به آیفون ۶s رای دادم
    فقط اپل
    فقط آیفون

    • و باز هم کاربران بیهوده Apple و نظرات بی خودشون . چرا الکی روی یه گوشی بی خود تعصب دارین ؟!!
      Apple با هزینه کم که برای تولید گوشی می کنه و با قیمتی بالاتر از بقیه گوشی ها می فروشه .. اونم با کلی محدودیت که نه قابلیت گوشی های دیگه رو داره نه تکنولوژی رو .. واقعا دارین سر خودتونو کلاه میذارین , الانم Apple برای این هنوز از رده خارج نشده چون می دونه که مردم دنبال کلاس الکین . سامسونگ برترین کمپانی کره ای تولید موبایل در جهانه و بیشترین فروش رو هر سال داره و به عنوان قدرتمندین گوشی ها معروفه ( مدل های s6 edge plus , note 5 ) . بهترینش s6 edge plus
      ۸ هسته اختصاصی اگزینوس و ۴ گیگ رم با سرعت DDR 4 .. هووووو کی جرات میکنه با هاش چپ بیوفته :Worry:
      با نرم افزار Antutu تست کنین می فهمین من چی میگم :Devilish:

      • با نرم افزار مذکور شما چک کردیم و آیفون ۶s و ۶s پلاس اول اول شدند و نوت ۵حتی به نزدیکی ۶s هم نرسیده و نخواهد رسید

        نمره ی ۶اس
        ١٢۵۶٠١

        • ۱۲۵۶۰۱ ؟!! :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy:

          چرا بلوف میزنی برادر .. همه که خر نیستن :Angry: :Worry:

          • شماره ی من اینه

            ۰۹۳۷۸۵۲۰۰۶۵

            پیام بده تا عکسشو برات بفرستم

            من خودم این برنامه رو روی آیفون ۵ خودم نصب کردم.آیفون ۶s نه یک نسل ،بلکه صدها سال از نوت ۵ جلوتره
            نوت ۵ باید با ۵s مقایسه بشه

      • من خیلی عذر میخوام اما فکر کنم شما مدیر عامل شرکنه سامسونگ تشریف داری
        بیشترین فروش بازار دسته اپله با ۹۰ درصد ۱۰ درصد دیگه دست بقیه کمپانی هاست

        • عرضم به حضور شما که مدیر عامل سامسونگ هم نیستم ولیکن منکر کیفیت و قدرت فوق الاده سامسونگ در زمینه موبایل نمی شم . من فقط قصدم کمک به کساییه که میخوان یک گوشیه خوب بخرن .. سیستم ۸ هسته اندروید در مقابل گوشی ۲ هسته ای Ios .
          :Pondering:
          بازم یه تاکید کوچیک می کنم که اگه خواستید موبایل بخرید حتما S6 edge plus رو با بقیه موبایل ها مقایسه کنید هم از لحاظ سخت افزار و هم سیستم عامل و امکاتش , قیمتش هم با ایفون تقریبا یکیه .

          امتیاز s6 edge plus در Antutu 5 = 68324 / و s6 edge = 70053
          :Who-s-the-man:
          البته کیفیت رنگ Edge plus خیلی بهتر از Edge شده

          ال جی هم تو زمینه ساخت TV های جدیدش خوبه

          • راست میگه سامسونگ بهتره من رفتم نگاه کردم عجب صفحه ای داشت !! فقط همون صفحش ایفونو میخوره که بابا ! چیه این سیب گاز زده الکی خودشونو می کشن براش .. شما می خواین پولتونو هدر بدین چرا مردمم گمراه می کنین ؟!!

          • فکرکنم شما فقط تو نرم افزار antutuسامسونگ رو دیدی با امتیاز هفتاد هزار اما ایفون ۶اس رو با اتیاز صدو بیست هزار ندیدی
            در ضمن اگه سامسونگ نو اوری کرده با اون صفحه نماشه گردش که پارسال تو نوت اج به کار برده اپل با ۳دی تاچ چکار کرده
            بعدم هشت هسته گذاشته بازم تو ادیت فیلم از همون دو هسته ای ای او اس ۴۵ثانیه عقب موند

      • ۰۹۳۷۸۵۲۰۰۶۵

        این شماره ی منه بهم پیام بده تا نتیجه ی بنجمارک آیفون ۶s رو برات بفرستم

        خودم برنامشو دارم

    • بدم میاد از این ادما که میگن فقط اپل و یا فقط سامسونگ
      داداشم اگه از اپل خوشت میاد بنابر این نیست که بقیه ی برند ها بدردنمیخورن
      شما قیمتا رو مقایسه کن میفهمی چی میگم