بسته های ویژه مکالمه و اینترنت

همراه اول با بسته های ویژه مکالمه و اینترنت به استقبال هفته شیراز رفت

بسته های ویژه همراه اول به مناسبت هفته شیراز اعلام شد. این اپراتور برای نکوداشت هفته شیراز بسته های ویژه مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول همزمان با آغاز هفته شیراز در راستای استقبال و نکوداشت این هفته قصد دارد هدایای جذابی را به مشترکان استان فارس و شهر شیراز ارائه کند که در ادامه با جزئیات فعالسازی این بسته‌ها آشنا خواهیم شد.

بسته های ویژه مکالمه و اینترنت برای هفته شیراز

اپراتور همراه اول از روز 15 اردیبهشت 1402 به تمام مشترکان استان فارس، بسته مکالمه رایگان درون شبکه را ارائه می‌کند که مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع» می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، مشترکان استان فارس می‌‌توانند از یک هفته تخفیف در خریداری و فعال‌سازی بسته‌های ساعتی اینترنت و مکالمه مدار فیروزه‌ای نیز برخوردار شوند. مشترکان برای استفاده از این تخفیف باید کد دستوری «ستاره 121 مربع» را شماره‌گیری و بسته‌های مدار فیروزه ای را خریداری کنند.

اپراتور همراه اول برای شیرازی‌ها در بازه زمانی 15 تا 22 اردیبهشت 1402 یک اعتبار هدیه 100 هزار تومانی برای خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن فلای تودی را در نظر گرفته است که کدهای آن به‌زودی از طریق پیامک ارسال خواهد شد. علاوه بر این، مشترکان می‌توانند با مراجعه به لینک https://j1g.ir/2U از 200 هزار تومان اعتبار هدیه برای استفاده از اقامتگاه‌های گردشگری اپلیکیشن جاجیگا استفاده کنند.

گفتنی است با توجه به این‌که شهر شیراز دارای پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی، سرآمدی در حوزه شعر و ادب و پرورش شخصیت‌های مهم این آب و خاک است، از سال 1381 در تقویم ملی روز شیراز اضافه شده است. در همین راستا سالانه ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز برای نکوداشت شیراز برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*