ناتینگ فون 2

مشخصات فنی ناتینگ فون 2 از یک پرچمدار نه چندان جذاب خبر می‌دهد

بر اساس اطلاعات افشا شده از گوشی ناتینگ فون 2 محصول بعدی کمپانی Nothing یک پرچمدار خواهد بود؛ هرچند که مشخصات فنی آن چندان چنگی به دل نمی‌زند!

کمپانی ناتینگ از زمان نمایشگاه MWC 2023 تا به امروز در حال تبلیغ محصول بعدی خود، ناتینگ فون 2 بوده و حتی برخی از مشخصات فنی آن را هم لو داده است.

در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد کرد و یک محصول پرچمدار خواهد بود. علاوه بر این، احتمالا زمان رونمایی از آن، تابستان پیش رو خواهد بود.

در عین حال برخی مشخصات جدید این گوشی به‌تازگی به همراه تصاویری شماتیک از آن در اینترنت پخش شده که حاکی از قابلیت‌های فنی نه چندان جذاب آن هستند.

ناتینگ فون 2

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر اطلاعات جدید از Nothing Phone (2) بپردازیم.

مشخصات فنی ناتینگ فون 2؛ پرچمدار اما متوسط!

بر اساس اطلاعات جدید از Nothing Phone (2) این گوشی به تراشه پرچمدار نیمه دوم سال گذشته، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود و از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد.

علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی نیز اندازه‌ای 6.55 اینچی داشته و از پانل‌های امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره خواهد برد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

از دیگر مشخصات فنی گوشی Nothing Phone (2) همچنین می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر نوری در کنار دو دوربین دیگر که یکی از آن‌ها فوق عریض خواهد بود، اشاره کرد.

دوربین ناتینگ فون 2

پرچمدار آتی ناتینگ فون همچنین به اسپیکرهای استریو و NFC مجهز خواهد بود و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بیسیم بهره خواهد برد.

در این میان همچنین می‌توان انتظار داشت که گوشی ناتینگ فون 2 به اندروید 13 و رابط کاربری NothingOS 1.5 مجهز باشد.

بر اساس گزارش‌های موجود، این گوشی همچنین از قابی آلومینیومی بهره برده و در قسمت جلو و عقب آن از شیشه استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*