اسنا

نوآوری‌های شرکت اسنا در اولین نمایشگاه فناورانه حمل و نقل معرفی شد

شرکت اتوبوس‌سازی اسنا از نوآوری‌های خود در رویداد فناورانه حمل و نقل دانش بنیان اصفهان رونمایی کرد. در ادامه با نوآوری‌های جدید این شرکت آشنا می‌شویم.

رویداد فناورانه حمل و نقل دانش بنیان اصفهان از تاریخ 12 تا 15 اردیبهشت 1402 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در آن 38 شرکت دانش بنیان و شهرداری‌های اصفهان و مشهد نیز حضور پیدا کردند. شرکت اسنا نیز با حضور در این رویداد از نوآوری‌های خود پرده برداشت. همچنین علی قاسم زاده (شهردار اصفهان) و حسین حق شناس (معاون شهردار اصفهان) با حضور در این رویداد از تولیدات شرکت اسنا بازدید کردند.

معرفی نوآوری‌های اسنا

اسنا در راستای استفاده از فناوری‌های دانش بنیان در ساخت و طراحی اتوبوس‌های شهری در این رویداد حضور پیدا کرد. این شرکت با ساخت فیلترهای ضد باکتری و ویروس توانسته تحولی دانش بنیان در تهویه هوای اتوبوس‌های شهری داخل کشور به‌وجود آورد.

همچنین اسنا نوآوری‌هایی نظیر پورت‌های USB شارژ موبایل را در محصولات تعبیه کرده تا به نیاز مسافران مدرن اتوبوس‌های شهری به‌خوبی پاسخ دهد. از سایر نوآوری‌های این شرکت می‌توان به طراحی بخاری‌های درجا اشاره کرد.

محصولات مدرن این شرکت در نمایشگاه‌های مختلف مورد توجه شهرداران قرار گرفتند و تاکنون شهرداری‌های مشهد، تهران، اصفهان و تبریز با این شرکت مذاکره کرده و تفاهم‌نامه‌هایی را به امضا رساندند.

شرکت اتوبوس‌سازی اسنا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های گروه بهمن محسوب می‌شود که اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. اسنا با تولید اتوبوس‌های 12 و 18 متری به نیاز شهرداری‌های ایران پاسخ می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*