شایعات جدید خبر از حذف مدل Edge از Galaxy S7 پنج اینچی می‌دهند

هرچه به زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم، حدس و گمان‌ها نیز بیشتر می‌شوند. ولی باید درنظر داشت گاهی اوقات این گمان‌ها رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. گرچه  تصویر بنچمارک AnTuTu لو رفته از گلکسی اس ۷ (  Galaxy S7 ) نمایان‌گر مشخصات سخت افزاری این گوشی است، اما برای همه‌ی مدل‌های متنوع آن صدق نمی‌کند.

طبق شنیده‌ها، پرچمدار جدید سامسونگ در سه سایز و چهار مدل عرضه خواهد شد. Galaxy S7 اصلی با سایز ۵.۱ اینچ عرضه خواهد شد و دیگر خبری از Galaxy S7 Edge با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی نیست و مدل Edge این دستگاه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ارائه خواهد شد. +Galaxy S7 مدل جدید این سری است که با دو اندازه‌ی مختلف معرفی خواهد شد که احتمالا یکی از آن‌ها ۶ اینچی خواهد بود.

همچنین ذکر شده است سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود از دو چیپست Snapdragon 820 و Exynos 8890 استفاده خواهد نمود. اطلاعات منتشر شده در اندونزی در خصوص S7 مربوط به مدل‌های SM-G930FD و SM-G935FD هستند که باتوجه به اینکه اس۶ از سری SM-G920 استفاده می‌کند، احتمالا مربوط به گوشی یاد شده است.

gsmarena_002

بیایید به بررسی این دو مدل بپردازیم. سال گذشته، S6 و S6 edge با دو مدل G920 و G925 عرضه می‌شدند که با تطبیق آن با عکس لو رفته، می‌توان به تست شدن مدل خمیده‌ی S7 در اندونزی پی برد. در اکثر موارد؛ حرف F نشانگر استفاده از پردازنده‌ی Exynos  و حرف A نشانگر پردازنده‌ی Snapdragon می‌باشد که مدل دوم برای شرکت‌ AT&T ساخته می‌شوند . همچنین حرف D حکایت از دو سیم‌کارته بودن دستگاه‌های مورد آزمایش دارند. بنابراین می‌توان به وجود مدل دو سیم‌کارته در پرچمدار جدید سامسونگ امیدوار بود.

gsmarena_004

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم، Galaxy S7 از نمایشگر QHD با کیفیت Super AMOLED در کنار ۴ گیگابایت رم و سنسور جدید ۱۲ مگاپیکسلی Brightcell سامسونگ بهره می‌برد. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از باتری بزرگ‌تر و قابلیت اضافه کردن micro SD به دستگاه نیز در فضای مجازی پخش شده اند. پیش‌بینی می‌شود ۲۱ فوریه مراسم معرفی این اسمارت‌فون در نمایشگاه MWC برگزار خواهد شد.

منبع : GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*