نت باکس

نت باکس برای تماشای سرویس‌ های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون راه حل جدیدی دارد

سرویس‌های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون که آن‌ها را تحت عنوان سرویس VOD نیز می‌شناسیم، خیلی طرفدار پیدا کرده‌اند. محتوا و رسانه نمایش آنلاین به‌حدی متنوع، قدرتمند و پرمخاطب شده است که افراد گاهی فقط به خاطر این‌که از قافله عقب نمانند، به این سرویس‌ها رو کرده‌اند. سرویس‌های استریم VOD خارجی و داخلی از جمله نتفلیکس، هولو، فیلم لند، فیلیمو، نماوا، فیلم نت، بل بل جان و … دسترسی به بی‌نهایت فیلم، سریال و انیمیشن داخلی و خارجی روی دیوایس‌های مختلف را فراهم کرده‌اند.

سرویس‌های VOD، اپلیکیشن نسخه اندروید تی وی را نیز ارائه داده‌اند؛ چرا که بسیاری از کاربران تلویزیون به دنبال تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون هستند. هر کدام از این سرویس‌ها نیز مسائل خاص خود را دارند. شما یک سریال و فیلم خاص که در انحصار فیلیمو است را نمی‌توانید در مثلا در سرویس نماوا نگاه کنید. از طرفی اگر بخواهید فیلم و سریال خارجی زبان اصلی روی تلویزیون ببینید چکار می‌کنید؟ حال اگر تلویزیون شما قدیمی باشد که اصلا برنامه روی آن نصب می‌شود!

چاره چیست؟

اینجا است که نت باکس برای تماشای سرویس‌های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون یا همان سرویس‌های VOD یا محتوای درخواستی راهکاری ارائه داده است. آن هم این‌که شما می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های VOD داخلی از جمله نماوا، فیلیمو، فیلم نت و … را روی تلویزیون نصب کند.

سرویس‌های خارجی از جمله نت فلیکس، پرایم ویدیو، تد و … نیز روی دستگاه قابل نصب است. در کنار تمام این‌ها، سرویس اختصاص خود به نام فیلم لند را راه‌اندازی کرده که در آن بی‌نهایت فیلم و سریال خارجی زبان اصلی را می‌توانید تماشا کنید. و از آنجایی که پورت HDMI و AV دارد، به انواع تلویزیون‌های هوشمند و قدیمی نصب می‌شود.

در واقع با خرید اندروید باکس نت باکس (Netbox) مسئله‌ی حل نشده‌ای در مورد تماشای سرویس‌های VOD روی تلویزیون هوشمند و معمولی نخواهید داشت.

دسترسی به سرویس‌ های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون هوشمند و معمولی با نت باکس

سرویس های استریم فیلم و سریال ایرانی روی تلویزیون

فیلیمو – filimo

شهرت فیلیمو بر کسی پوشیده نیست. این پلتفرم VOD محصول شرکت صبا ایده، به جایی رسیده است که آثار اورجینال را می‌سازد و به‌طور اختصاصی پخش می‌کند. فیلیمو اپ نسخه اندروید، IOS، ویندوز و اندروید تی وی دارد. یعنی بر روی دیوایس‌های مختلف قابل نصب و اجرا است. امکان تهیه اندروید باکس نت باکس با اشتراک فیلیمو برای شما فراهم است و شما به‌راحتی می‌توانید فیلیمو که از بهترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون است را داشته باشید.

نماوا – namava

نماوا از دیگر سرویس‌های استریم فیلم و سریال پرطرفدار داخلی است که در اوایل سال 1393 توسط شرکت شاتل با نام مووی‌لند تاسیس شد و دو سال بعدش یعنی سال 95 به نماوا تغییر نام پیدا کرد. با وارد کردن tv. قبل از آدرس نماوا در مرورگر تلویزیون و با نصب اپلیکیشن اندروید تی وی نماوا می‌توانید از این سرویس روی تلویزیون استفاده کنید. با اندروید باکس نت باکس Netbox نیز امکان تماشای نماوا روی تلویزیون‌های معمولی و هوشمند کاملا امکان‌پذیر است.

فیلم نت – filmnet

فیلم نت از سرویس‌های VOD مبتنی بر اشتراک است که در آن دسترسی به فیلم و سریال ایرانی و خارجی زیرنویس و دوبله فارسی امکان‌پذیر است. در این سرویس استریم فیلم و سریال روی تلویزیون می‌توانید به فیلم، سریال، تاک شو، مینی سریال، فیلم کوتاه، مستند و … دسترسی داشته باشید.

شما با وارد کردن آدرس tv.filmnet.ir در مرورگر، با میرور کردن گوشی روی تلویزیون و با نصب اپ فیلم نت روی تلویزیون می‌توانید از آن استفاده کنید. در نت باکس فیلم نت قابل نصب است و کافی است که تحت عنوان یک دیوایس جدید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.

سرویس های استریم فیلم و سریال خارجی روی تلویزیون

نتفلیکس – netflix

اگر تمام سرویس‌های vod و استریم فیلم و سریال روی تلویزیون را مانند یک کوه تجسم کنیم، نتفلیکس قطعا بر بالای قله ایستاده است. این سرویس قدرتمند بیش از 230.7 میلیون نفر کاربر تا به آغاز سال 2023 داشته است. یکی از بی‌رقیب‌ترین سرویس‌های استریم دنیا که شکل‌گیری آن به سال 1997 و شهر لس گاتوس کالیفرنیا برمی‌گردد.

این سرویس 4 پنل پرداخت مختلف برای کاربران خود ارائه داده است. نتفلیکس بر روی نتباکس قابل نصب است، اما متاسفانه در حال حاضر این سرویس در داخل ایران تحریم شده است و کاربران در حالت عادی با IP ایران نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

دیزنی پلاس – Disney plus

از دیگر سرویس‌های استریم فیلم روی تلویزیون که بسیار محبوب است و توانسته به محبوب‌ترین شبکه خانوادگی تبدیل شود. داشتن ویژگی‌هایی مانند ارائه کیفیت 4k و پالت‌های رنگی HDR این سرویس را خاص و حرفه‌ای ساخته است. لایو اکشن‌های موفق از جمله انیمیشن مولان و سریال لوکی جزو پرطرفدارترین نمایش‌های آنلاین این پلتفرم استریم بوده است. دیزنی پلاس نسخه اندروید تی وی دارد و بر روی تلویزیون هوشمند و اندروید باکس نیز قابل نصب است.

هولو – Hulu

هولو پلتفرمی است که امکان دسترسی به اکثر نمایش‌های شبکه‌های اصلی (به جز CBS) را فراهم کرده است. به‌علاوه که می‌توان برخی از برنامه‌ها را بعد از پخش زنده نیز تماشا کرد و یا به همه فصل‌های یک سریال جدید دسترسی داشت. تنها نکته‌ای که در مورد این اپ شاید کاربران را اذیت کند، حجم بالای تبلیغات است. اپلیکیشن هولو نسخه‌های مختلف از جمله نسخه اندروید تی وی را برای کاربران ارائه داده است.

آمازون پرایم ویدیو – Amazon Prime Video

بسیاری از افراد سرویس اشتراک پرایم ویدیو را بهتر از حتی نتفلیکس می‌دانند. این سرویس متعلق به آمازون است که خدمات ویژه پس از اشتراک بسیار خوبی ارائه داده است. برخی از فیلم و سریال‌های تاپ دنیا روی این سرویس به نمایش درامده‌اند و برای همین در سطح جهانی کاربران زیادی به خود جذب کرده است.

شبکه فوبو تی وی – fubo TV

از دیگر سرویس‌های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون می‌توان به شبکه فوبو تی وی اشاره کرد. در کنار فیلم و سریال بسیاری از شبکه‌های ورزشی از جمله NFL؛ ABC و ESPN نیز روی این سرویس در دسترس است. فوبو بیشتر در رقابت با یوتیوب و اسلینگ تی وی قرار دارد، اما با ارائه کیفیت تصویر 4K توانسته در لیست سرویس‌های خوب استریم نیز قرار بگیرد.

فیلم لند – Filmland

فیلم لند از دیگر سرویس‌های تماشای فیلم و سریال است که به‌طور اختصاصی متعلق به برند نت باکس است. یعنی شما باید یک دستگاه اندروید باکس نت باکس داشته باشید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید. تفاوت این سرویس با دیگر موارد این است که تنها فیلم و سریال خارجی روی آن قرار دارد. جدیدترین فیلم و سریال‌ها به زبان اصلی را در لحظه می‌توانید در این سرویس تماشا کنید.

بل بل جان – Bolbol jan

کاربران زیادی به اپلیکیشن اندرویدی بل بل جان روی آورده‌اند. این اپلیکیشن شبیه به فیلم لند است و فیلم‌های دوبله فارسی زیادی در آن برای تماشا وجود دارد. به‌خاطر داشتن نسخه‌های کم حجم، نظر کاربران گوشی همراه را تا حد زیادی به خود جذب کرده است. البته دسترسی کاربران به اپلیکیشن اندروید تی وی بل بل جان روی تلویزیون بر روی اندروید باکس نت باکس کاملا فراهم است.

تماشای سرویس‌های VOD داخلی و خارجی روی تلویزیون

راهنمای خرید اندروید باکس نت باکس

در کنار اپلبکیشن‌های اندروید تی وی معرفی شده در اندروید باکس نت باکس به بسیاری از سرویس‌های استریم دیگر نیز دسترسی خواهید داشت. چرا که اندروید باکس برای نصب برنامه روی تلویزیون هوشمند و معمولی است. از طرفی نت باکس با ارائه نت استور که فروشگاه اندرویدی اختصاصی خودش است، پروسه دانلود و نصب برنامه را برای مخاطبان بسیار آسان کرده است.

برای خرید اندروید باکس NETBOX می‌توانید از طریق فروشگاه برند، دیجی کالا و اسنپ پی برای خرید اقساطی نت باکس اقدام کنید. سپس تنها با داشتن این محصول، تجربه جدید و همه‌جانبه‌ای از تماشای سرویس‌ های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون داشته باشید.

سوالات متداول

آیا سرویس های استریم بر روی تلویزیون های قدیمی قابل نصب کردن هستند؟

برای تماشای سرویس های استریم روی تقلویزیون قدیمی باید یک عدد اندروید باکس تهیه کنید.

بهترین اندروید باکس برای تماشای سرویس‌ های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون هوشمند کدام است؟

نت باکس که در لیست پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین اندروید باکس‌ها نیز قرار دارد.

آیا سرویس فیلم لند بر روی دیگر اندروید باکس‌ها قابل نصب است؟

خیر

مهم ترین سرویس های استریم فیلم و سریال روی تلویزیون کدامند؟

نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس، فوبو تی وی، فیلیمو، نماوا، فیلم نت، فیلم لند، بل بل جان و …

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*