اینوتکس 2023

ایرانسل در اینوتکس 2023 حضور پیدا می‌کند

اپراتور ایرانسل با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور در نمایشگاه اینوتکس 2023 حضور پیدا خواهد کرد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری از ساعت 10 تا 18 روزهای 19 تا 22 اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. در همین راستا اپراتور ایرانسل قصد دارد با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور در این رویداد که به‌عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور محسوب می‌شود، حضور پیدا کند.

حضور ایرانسل در اینوتکس 2023

از اهداف حضور ایرانسل در این رویداد می‌توان به «ایجاد فرصت تست و ارزیابی تجاری و فنی برای استارتاپ‌ها از طریق آزمایشگاه نوآوری ایرانسل»، «شناسایی استارتاپ‌های مستعد سرمایه‌گذاری و تأمین مالی و همراهی در مسیر توسعه بازار»، «معرفی پلتفرم‌های دیجیتال ایرانسل به کارآفرینان و پیشنهادهای ویژه برای استارتاپ‌ها»، «ایجاد هم‌افزایی و برقراری ارتباط مؤثر با اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای عبور از چالش‌های اکوسیستم نوآوری» و «ایفای نقش موثرتر در فضای استارتاپی کشور به‌عنوان توانمندساز برای ارتقای اکوسیستم نوآوری» اشاره کرد.

از رویکردهای نمایشگاه اینوتکس 2023 نیز می‌توان به هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار اشاره کرد که مشارکت‌کنندگان شامل شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، مخترعان، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، فضاهای کار اشتراکی، پارک‌های فناوری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و سایر ارائه‌کنندگان خدمات فناورانه آنها را پیگیری خواهند کرد.

در این نمایشگاه رویدادهای جانبی نظیر معرکه اینوتکس، اینوتکس پیچ، فینوتکس، رقابت علمی کنز و ایستگاه آینده نیز با چهار مفهوم شبکه‌سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت نیز برگزار خواهد شد. گفتنی است اپراتور ایرانسل امکانی را برای استارتاپ‌ها فراهم ساخته تا در فضای نمایشگاه بتوانند با کارشناسان سرمایه‌گذاری ایرانسل به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و با ثبت طرح‌های فناورانه و نوآورانه خود در فرایند ارزیابی ایرانسل ورود پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*