انجین کوین

چه کیف پول‌های مناسبی برای انجین کوین وجود دارد؟

انجین کوین یک توکن ای آر سی 20 (ERC-20) است به این معنا که می‌توان آن را در هر کیف پولی که از توکن‌های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند ذخیره کرد.

این کوین آینده دنیای گیم خواهد بود و تحول بزرگی در صنعت گیمینگ ایجاد کرده به همین دلیل گیمرها علاقه زیادی به این توکن نشان می‌دهند. برای خرید این کوین والت‌های مختلفی وجود دارد که بهترین‌ها را در این مطلب بررسی می‌کنیم.

کیف پول انجین (Enjin wallet)

کیف پول رسمی انجین کوین، کیف پول انجین به حساب می‌آید که برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل استفاده و دانلود از اپ استور و گوگل پلی است. این ولت به شما امکان ذخیره، مدیرت و مبادله این توکن را می‌دهد.

لازم به ذکر است که شما با داشتن حداقل هزار تا از این توکن می‌توانید دارایی خود را استیک کنید و از سود سالانه شش درصد بهره‌مند شوید، با این حال این عدد در در فصول مختلف متفاوت است.

مای اتر ولت (MyEtherWallet)

یک کیف پول محبوب مبتنی بر وب است که از ارز انجین و سایر توکن‌های هم شبکه با ای ار سی 20 پشتیبانی می‌کند. این یک کیف پول غیر حضانتی است، به این معنا که شما کنترل کلیدهای خصوصی خود را در دست دارید، که معمولاً شامل 12 یا 24 کلمه است که شما باید به ترتیب آنها را وارد کنید. این کیف پول برای شما امکان ذخیره، برداشت و مدیرت توکن‌ها را فراهم می‌کند.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

لجر نانو یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که برای نگه داری انجین کوین و ارزهای مبتنی بر شبکه ای ار سی 20 استفاده می‌شود. کیف پول‌های سخت افزاری بالاترین سطح امنیت را برای نگهداری ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال انجین فراهم می‌کنند.

مزایای لجر نانو اس برای نگه داری توکن Enjin

این کیف پول سخت افزاری کلیدهای خصوصی شما را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کند، که امنیت آن را نسبت به کیف پول‌های آنلاین متصل به اینترنت افزایش می‌دهد.

این بدان معنی است که کلیدهای خصوصی شما در معرض هکرهای بالقوه یا عوامل مخرب قرار نمی‌گیرند.

برای حفاظت از کد پین و عبارت عبور ابتدا دستگاه توسط یک کد پین که در مراحل اولیه راه اندازی تنظیم کرده‌اید محافظت می‌شود. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر می‌توانید یک عبارت عبور اختیاری اضافه کنید.

کیف سخت افزاری لجر نانو اس از بیش از 1500 رمز ارز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول با دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل سازگار است تنها کافیست برنامه Ledger live بر روی سیستم مورد نظر خود نصب کنید و دارای خود را مدیریت و کنترل کنید. در صورت گم شدن این کیف پول سخت افزاری امکان بازیابی آن با استفاده از seed بازیابی وجود دارد.

کیف پول Trezor: Trezor

یکی دیگر از کیف پول سخت افزاری محبوب است که از ENJ و سایر توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند. این کیف پول همچنین کلیدهای خصوصی شما را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کند. کیف پول‌های سخت افزاری به دلیل عملکرد آفلاین دارای سطح امنیت بالاتری نسبت به دیگر کیف پول‌های انجین هستند.

مزایای کیف پول Trezor: Trezor

حفاظت از کلید خصوصی: کیف پول Trezor کلیدهای خصوصی شما را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کند، که باعث می‌شود امنیت آن نسبت به کیف پول‌های آنلاین متصل به اینترنت بیشتر باشد. این بدان معنی است که کلیدهای خصوصی شما در معرض هکرهای بالقوه یا عوامل مخرب قرار نمی‌گیرند.

برای حفاظت از کد پین و عبارت عبور، دستگاه توسط یک کد پین که در مراحل اولیه راه اندازی تنظیم کرده‌اید محافظت می‌شود. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر می‌توانید یک عبارت عبور اختیاری اضافه کنید. کیف پول Trezor از بیش از 1000 ارز دیجیتال و توکن از جمله انجین کوین و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

کیف پول Trezor از نرم‌افزار open source استفاده می‌کند، به این معنی که کد برای بازبینی و ممیزی برای همه در دسترس است. این می‌تواند به بهبود امنیت و قابل اعتماد بودن کیف پول کمک کند.

تنظیم و استفاده از کیف پول Trezor، حتی برای مبتدیان، آسان است. این کیف پول انجین با دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل سازگار دارد و می‌توانید با استفاده از نرم افزار Trezor Suite ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید.

این دستگاه دارای یک Seed بازیابی است که به شما امکان می‌دهد در صورت گم شدن یا آسیب رساندن به دستگاه کیف پول خود را بازیابی کنید. این تضمین می‌کند که شما همیشه می‌توانید به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید، حتی اگر کیف پول Trezor خود را گم کنید.

کیف پول تراست ولت (TrustWallet)

یک کیف پول موبایلی است که از انجین کوین و دیگر توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند و برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و یک رابط کاربرپسند ارائه می‌دهد. در این کیف پول شما قادر به دیدن قیمت لحظه ای رمز ارز انجین و خرید آن هستید.

مزایای کی پول تراست ولت

Trust Wallet به‌گونه‌ای طراحی شده است که ذخیره‌سازی امنی برای ارزهای دیجیتال شما فراهم کند. از ترکیبی از رمزگذاری استاندارد صنعتی و ذخیره سازی کلید خصوصی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که وجوه شما ایمن و محافظت می‌شود.

Trust Wallet از بیش از 40 بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. این باعث می‌شود که این کیف پول همه کاره برای مدیریت چند ارز دیجیتال باشد. یکپارچه‌سازی صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX): Trust Wallet با تعدادی صرافی غیرمتمرکز به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به صرافی متمرکز، ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کیف پول خود معامله کنید.

در Trust Wallet رابط کاربری ساده و شهودی به گونه ای طراحی شده است که کاربرپسند و آسان برای استفاده باشد. این کیف دارای یک رابط کاربری تمیز و روان است که مدیریت ارزهای دیجیتال شما را آسان می‌کند.

سازگاری بین پلتفرمی مزیت بعد آن به‌حساب می‌آید. Trust Wallet در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و به شما امکان می‌دهد از هر کجا به کیف پول خود دسترسی داشته باشید و انتقال، ذخیره‌سازی یا حتی خرید خود را مدیریت کنید.

Trust Wallet توسط جامعه‌ای از توسعه دهندگان توسعه یافته است که متعهد به بهبود کیف پول و افزودن ویژگی‌های جدید بر اساس بازخورد کاربران هستند.

از دیگر ویژگی‌های محبوب این کیف پول انجین کوین آن است که امکان خرید انجین کوین را نیز برای شما فراهم می‌کند.

جمع بندی

برای تجربه‌ای متفاوت در بازی‌های انلاین و ایجاد یک جامعه یک پارچه و اضافه شدن قابلیت انتقال سکه در بین بازی‌ها و خرید فروش آسان آیتم‌ها Enjin توکن به‌وجود آمده است‌.

قیمت انجین کوین هوشمندانه تعیین شده و آینده درخشانی دارد، برای خرید و فروش آن شما نیاز به یک ولت مجازی دارید که در این مطلب به بررسی کامل آن پرداختیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*