زاگرس

زاگرس، پیکاپ جدید ایران روانه بازار شد

پیکاپ زاگرس به‌عنوان نسخه ارزان‌تر مکث کلوت دنده‌ای روانه بازار شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

پیکاپ زاگرس به‌عنوان محصول جدید زامیاد روانه بازار شد. این خودرو در واقع همان دایون V5 بوده که مدتی قبل شرکت مکث موتور نیز نسخه ایرانیزه شده آن را با نام کلوت به بازار ایران عرضه کرد. هرچند این دو خودرو شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما پیکاپ زاگرس را باید نسخه ارزان‌تر کلوت مکث موتور دنده‌ای دانست. در ادامه مشخصات فنی و قیمت پیکاپ جدید بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت پیکاپ زاگرس

زاگرس

شرکت زامیاد برای پیکاپ زاگرس در فروردین 1402 قیمت پایه 1 میلیارد و 95 میلیون تومان را در نظر گرفت. همچنین این شرکت اعلام کرد تا به امروز فقط تعداد محدودی از این پیکاپ را با هدف تحقیقات میدانی، بررسی نگاه مشتریان و توانمندی‌های رقابتی به بازار عرضه کرده است.

مشخصات فنی

پیکاپ زاگرس در مدل بنزینی از یک موتور 2.4 لیتری تنس طبیعی با کد 4G69S بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای مدل دیزلی این خودرو نیز موتور 2 لیتری توربودیزل در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از پیشرانه‌های هر دو مدل توسط گیربکس 5 سرعته دستی زومکس به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

زاگرس

طول زاگرس به 5330 میلی‌متر، عرض آن 1870 میلی‌متر، ارتفاع آن 1844 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 3100 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری کاملا به پیکاپ کلوت مکث موتور شباهت دارد.

زاگرس در بخش طراحی داخلی نیز کاملا مشابه کلوت مکث موتور بوده، اما زاگرس بر خلاف کلوت از پنل تهویه دیجیتالی بی‌بهره مانده است. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل، مانیتور 9 اینچی، گرم‌کن آینه‌های جانبی و دوربین عقب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*