کسب امتیاز ۴۸۹۲ برای گوشی شیائومی می ۵ در بنچمارک GeekBench

گوشی هوشمند شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) در راه است و تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است.امروز نتایج بنچمارک GeekBench این اسمارت فون منتشر شده که امتیاز ۴۸۹۲ را برای آن ثبت کرده است.این امتیاز نشان می دهد که پرچم دار آینده شیائومی از قدرت سخت افزاری بالایی برخودار می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

چندی پیش آقای لیوان جیانگ (Liwan Jiang) از بنیانگذاران کمپانی شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند می ۵ این شرکت ماه آینده معرفی می‌شود. همچنین وی اشاره داشت که عرضه گسترده این محصول هم تنها یک هفته پس از معرفی رسمی آن آغاز می‌شود.

امروز شاهد انتشار اطلاعات گوشی هوشمند شیائومی می ۵ در بنچمارک GeekBench هستیم. بر اساس اطلاعات مندرج در فایل ارائه شده، گوشی هوشمند می ۵ شیائومی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بهره‌مند می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود. همچنین ظاهرا رم این گوشی ظرفیت ۳ گیگابایتی را به همراه دارد.

البته برخی از کارشناسان و منابع خبری عقیده دارند که گوشی هوشمند شیائومی می ۵ از نظر ظرفیت رم در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. در هر حال نتایج بنچمارک GeekBench که دقایقی پیش منتشر شده، مربوط به نسخه بهره‌مند از رم ۳ گیگابایتی این محصول می‌شود.

در فایل ارائه شده، گوشی هوشمند شیائومی می ۵ توانسته در شرایط تک هسته‌ای بنچمارک GeekBench امتیاز ۲۱۸۲ را کسب نماید و در شرایط پردازش اطلاعات چند هسته‌ای نیز توانست به امتیاز ۴۸۹۲ دست پیدا کند. این امتیازات ثبت شده به وضوح قدرت عملکرد گوشی شیائومی می ۵ و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به کار گرفته شده در آن را نمایش می‌دهند.

پیش از این گفته شد که گوشی هوشمند می ۵ شیائومی احتمالا از صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی و با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی یا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. همچنین بدنه این گوشی احتمالا از ترکیب مواد فلزی و شیشه‌ای ساخته می‌شود. در این بین برخی از کارشناسان عقیده دارند که شیائومی نسخه بهره‌مند از رم ۴ گیگابایتی گوشی هوشمند می ۵ خود را به نمایشگری با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی مجهز می‌کند تا از این نظر هم نسبت به سایر برندهای تولید کننده گوشی و پرچمداران آن‌ها عقب نماند.

Xiaomi-Mi5-GeekBench

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. Xiaomi گوشی های خیلی خوبی میزنه همیشه تو بنچمارکم جزه اولین گوشیا بوده ولی چون برند نیست کسی توجه نمیکنه به این برند خوب بقیه برندا فقط دارن پوله اسمشونو میخورن.