نمایشگاه کار دانشگاه تهران

آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حاضر می‌شود

آکادمی همراه اول با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا می‌کند. این رویداد از روز دوشنبه 1 خرداد 1402 به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران از روز دوشنبه 1 خرداد 1402 به مدت 3 روز در مصلی این دانشگاه برگزار خواهد شد. در همین راستا آکادمی همراه اول قصد دارد با هدف جذب نخبگان و میزبانی از کارجویان و علاقه‌‌مندان به فعالیت در صنعت ارتباطات و ورود به دنیای دیجیتال در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

حضور آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

آکادمی همراه با هدف افزایش تجربه و مهارت در دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار قصد دارد دوره‌های کارموزی شرکت همراه اول را طی یک دوره 4 ماهه برگزار کند که در این دوره بیش از 120 موقعیت کارآموزی در گروه‌های شغلی متنوع در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند حداکثر برای 3 موقعیت درخواست خود را به ثبت برسانند.

از آنجایی که در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی مختلف برگزار و خدمات مشاوره شغلی توسط تیم‌های حرفه‌‎ای ارائه می‌شود، شرایط مناسبی را برای توان‌افزایی و ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه به‌وجود خواهد آورد.

این نمایشگاه از دوشنبه 1 خرداد تا روز چهارشنبه 3 سه خرداد 1402 برگزار می‌شود و کارجویان و بازدیدکنندگان می‌توانند طی این سه روز از ساعت 8 تا 18 در مصلی دانشگاه تهران حضور پیدا کنند. گفتنی است آکادمی همراه اول در فصل پایانی سال 1401 نیز در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت و برج میلاد حضور پیدا کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*