یخچال جدید شیائومی

یخچال جدید شیائومی با استایل ایتالیایی معرفی شد

شیائومی از یخچال جدید Mijia 400L با استایل ایتالیایی، قیمت اقتصادی، امکان اتصال به اکوسیستم خانه هوشمند و پشتیبانی از دستیار صوتی رونمایی کرد.

شیائومی یخچال جدید Mijia Refrigerator Italian Style 400L را به مجموعه لوازم خانگی خود اضافه کرد. این یخچال سه درب شیک و زیبا، استایل ایتالیایی دارد و از پوشش سفید با حاشیه‌های باریک برخوردار شده که به‌طور یکپارچه با دکوراسیون مورد نظر خانه ترکیب می‌شود. یخچال جدید شیائومی با قیمت اقتصادی 3499 یوان (499 دلار) عرضه می‌شود که به‌لطف ویژگی‌های چشم‌گیر، ارزش خرید بالایی را ارائه می‌دهد.

مشخصات یخچال شیائومی Mijia 400L

یخچال جدید شیائومی

این دستگاه دارای فناوری جدیدی است که حاشیه‌های باریک و طراحی فشرده را به ارمغان آورده و در عین حال، ظرفیت ذخیره‌سازی را به حداکثر می‌رساند. ابعاد یخچال جدید شیائومی 600 در 635 با ضخامت 1911 میلی‌متر است که بدون اشغال فضای گسترده،ی به راحتی در آشپزخانه‌های کم‌جا قرار می‌گیرد.

این یخچال با در نظر گرفتن مولفه‌های کاربردی طراحی شده و دارای محفظه‌ها و کشوهایی است که به‌خوبی مواد غذایی را سازمان‌دهی می‌کنند. کشوی فریزر دو لایه این دستگاه امکان دسترسی آسان به اقلام یخ زده را فراهم می‌کند، در حالی‌که منطقه تبرید بزرگ 252 لیتری می‌تواند 371 بطری نوشابه را در خود جای دهد.

علاوه بر این، محفظه فریزر 148 لیتری نیز فضای کافی برای نگهداری 32 ظرف غذا را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته یخچال Mijia 400L شیائومی، کشوی مستقل با قابلیت تغییر دما است. این کشو سه حالت دمایی را ارائه می‌دهد که شرایط بهینه را برای حفظ ارزش غذایی وعده‌های مختلف تضمین می‌کند و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده مادران تبدیل کرده است.

این یخچال هم‌چنین به کمپرسور فرکانس متغیر و فن ترکیبی مجهز شده که از یک دستگاه سنجش دمای اختصاصی برای نظارت و حفظ دماهای ثابت استفاده می‌کند. این فناوری نوسانات دما را به حداقل رسانده و در نتیجه طراوت و نگهداری بهتر مواد غذایی را به همراه دارد.

یخچال جدید شیائومی

بهره‌وری انرژی یکی از اولویت‌های شیائومی است و یخچال Mijia Italian Style 400L در این زمینه نیز انتظارات را برآورده می‌کند. این یخچال دارای رتبه دوم مصرف انرژی است و تنها 0.89 کیلووات ساعت برق در روز مصرف می‌کند. علاوه بر این، یخچال جدید شیائومی کارکرد بسیار کم‌صدایی دارد و میزان نویز آن به 36 دسی‌بل می‌رسد.

این یخچال با بهره‌گیری از تکنولوژی گردش هوا از چسبیدن مواد غذایی به هم جلوگیری می‌کند و ضمن حفظ تازگی اقلام ذخیره شده، بازیابی و دسترسی آسان را تضمین می‌کند. این قابلیت هم‌چنین نیاز به یخ‌زدایی دستی را از بین می‌برد. علاوه بر این، محفظه یخچال دارای یک ماژول ضد باکتری و خوشبو کننده یون نقره است که به‌طور موثر مولکول‌های بدبو را جذب می‌کند.

یخچال Mijia Refrigerator Italian Style 400L شیائومی به‌عنوان بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند این شرکت، از گزینه‌های اتصال آسان پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این ویژگی می‌توان از راه دور دستگاه را کنترل کرد و با استفاده از برنامه Mi Home آن را سفارشی‌سازی کرد. یخچال جدید شیائومی هم‌چنین از دستیار صوتی XiaoAI نیز پشتیبانی می‌کند تا از این طریق امکان تنظیم و مدیریت بدون دخالت دست نیز فراهم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*