گروه فناوری اطلاعات هلو

مدیر گروه هلو از ورود به بازار کشورهای منطقه در آینده نزدیک خبر داد

نشست خبری گروه فناوری اطلاعات هلو برگزار شد و مدیر این گروه از ورود به بازار کشورهای منطقه طی سال‌های آتی خبر داد.

نشست خبری گروه فناوری اطلاعات هلو به‌مناسبت یک میلیونی شدن مشتریان این شرکت در روز گذشته برگزار شد. مدیران این گروه در این نشست خبری از برنامه‌های خود برای آینده خبر دادند. مدیر گروه فناوری اطلاعات هلو اعلام کرد در آینده نزدیک به بازار کشورهای منطقه وارد می‌شوند و به‌ این منظور قصد دارند با تشکیل یک تیم، ابعاد ورود به کشورهای منطقه را بررسی کنند. حمیدرضا صدیقیان راد با اشاره به این‌که مشتریان آنها به چیزی فراتر از یک نرم افزار نیاز دارند، تاکید کرد که در حال حاضر در هر شهر بالای 150 هزار نفر یک نماینده دارند.

گروه فناوری اطلاعات هلو

وی در خلال صحبت‌های خود اظهار کرد قصد دارند در مباحثی مثل سخت افزار، آموزش و مشاوره نیز ورود کنند. به‌گفته صدیقیان راد، اکنون فاز MVP بسیاری از محصولات انجام شده و این گروه به حوزه‌هایی وارد شده که در لبه تکنولوژی قرار دارند. همچنین با اعلام صدیقیان، در حال حاضر 8 هزار کسب‌وکار در خارج از کشور از خدمات هلو استفاده می‌کنند و این گروه از نظر فنی از آمادگی لازم برای ورود به بازار کشورهای دیگر برخوردار است.

گروه فناوری اطلاعات هلو

او در این رابطه افزود تیمی تشکیل شده تا کشورهای منطقه،‌ بعدهای سیاسی و تمام ابعاد آنها را بررسی کند تا اطمینان پیدا کنیم که می‌توانیم بدون چالش وارد این کشورها شویم. این اتفاق در سال‌های آتی محقق خواهد شد و انتظار می‌رود گروه هلو تا سال 1407 بتواند در چند کشور منطقه حضور داشته باشد.

گروه فناوری اطلاعات هلو

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو درباره چالش‌های موجود این‌گونه بیان کرد:

سازمان‌ها و دوایر مختلف در ایران همچنان با دیده تردید به حوزه فناوری اطلاعات نگاه می‌کنند. امیدواریم این بی‌اعتمادی‌ها از بین برود و کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی بتوانند بر بستر تکنولوژی‌های روز دنیا مدیریت شوند. شرکت مهندسی نرم افزار هلو به‌منظور هوشمند کردن کسب‌وکارها و کمک به رشد و پیشرفت آنها در راستای تکنولوژی، انواع خدمات هوشمند مثل سامانه مدیریت فرایندهای سازمانی، چت بات هیرا و سرویس آنلاین ابرا را ارائه کرده و وارد راهی شده است که هر کسب‌وکاری را همراستا با فناوری رشد می‌دهد و آن را مدیریت می‌کند.

عرضه محصولات و فناوری‌های جدید گروه فناوری اطلاعات هلو

در ادامه‌ی این نشست خبری، قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، یعنی آقای ابوالفضل میعادیان با اشاره به یک میلیونی شدن مشتریان این شرکت، اظهار کرد کمتر مجموعه‌ای در ایران وجود دارد که با یک میلیون فعال صنفی در ارتباط است. وی در خصوص نقش این موضوع در کمک به اقتصاد بیان کرد اگر یک میلیون بنگاه اقتصادی ساماندهی شوند می‌توانند کمک بزرگی به اقتصاد کشور کنند و توسعه این یک میلیون کسب‌وکار امکان کمتر کردن مشکلات اقتصادی کشور را دارد.

گروه فناوری اطلاعات هلو

ابوالفضل میعادیان در خصوص عرضه محصولات و فناوری‌های جدید گروه هلو عنوان کرد این گروه قصد دارد محصولات جدیدی را برای سازمان‌های بزرگ عرضه کند و کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز فراموش نشده‌اند و به‌همین دلیل با محصولاتی مثل هلو لایت به سراغ آنها رفته‌اند. وی از کار روی فناوری‌های جدید خبر داد و گفت وقتی این فناوری‌های جدید وارد فاز عرضه عمومی می‌شوند که جامعه به آنها نیاز داشته باشد. او از کار در حوزه هوش مصنوعی نیز خبر داد و افزود گروه هلو فناوری پیشرفته‌ای را در زمینه هوش مصنوعی و تشخیص چهره توسعه داده که بالای 96 درصد دقت دارد.

گروه فناوری اطلاعات هلو

میعادیان برای توضیح بیشتر درباره این فناوری، این مثال را بیان کرد:

فرض کنید یک طلافروشی از ما چنین چیزی را بخواهد و ما کاری می‌کنیم که فناوری دوربین ما بتواند اجسام تیز مثل چاقو یا تیغ و اسلحه را شناسایی کند تا اگر فردی آن را از جیب خود خارج کرد، سیستم هشدار مغازه روشن شود. علاوه بر این، کسب‌وکارها با این فناوری می‌توانند ببینند مشتری‌ای که وارد مغازه شده، آیا قبلا هم از آنها یا شعبه‌های دیگر آنها خرید کرده یا فقط یک بازدیدکننده معمولی است.

گروه فناوری اطلاعات هلو

به‌گفته قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، خود این گروه هسته این فناوری‌های جدید را ساخته است تا امکان نظارت و رشد آنها و امنیت‌شان بیشتر باشد. با این حال قرار است در مرحله‌های بعدی، این گروه با تیم‌های زیادی همکاری کند و مهم‌ترین فاز همکاری وقتی اتفاق می‌افتد که محصول جدیدی در هلو استور عرضه می‌شود.

گروه فناوری اطلاعات هلو

هلو استور فروشگاهی است که بیش از یک میلیون مشتری دارد و هر کسب‌وکاری قادر است هم محصولات خود که مورد تایید هلو و مورد نیاز مشتریان است و هم محصولات مبتنی بر فناوری‌ها و سرویس‌های هلو را برای مشتریان عرضه کند. میعادیان خاطرنشان کرد گروه هلو بازاری را ایجاد کرده که تمام تیم‌های کوچک می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

گروه فناوری اطلاعات هلو

شاهین حسین پور، مدیر مارکتینگ گروه فناوری اطلاعات هلو نیز در ادامه این نشست خبری توضیحاتی درباره هلو استور و اعطای API به مشتریان ارائه داد و افزود این شرکت جزو اندک مجموعه‌هایی است که در فروش و عرضه محصولات خود به بازار و شبکه، API خود را به‌آسانی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*