اپلیکیشن بانک ملی

با اپلیکیشن بانک ملی (بام) بر بام بانکداری هوشمند بایستید

نزدیک به یک سده از تاسیس بانک ملی ایران در سال ۱۳۰۷ خورشیدی می‌گذرد و از آن زمان تا امروز، بانک ملی به موازات پیشرفت صنعت بانکداری، تحولات بسیاری را تجربه کرده است.

این پیشرفت و تحول تنها محدود به افزایش شمار کارکنان از ۲۷ نفر به ۴۵ هزار نفر یا تعداد شعب از ۲ شعبه در تهران و بوشهر به ۳۳۲۸ شعبه در سرتاسر کشور نبوده است؛ بلکه پا به پای رشد فناوری‌های دیجیتالی، این بانک اصیل و باسابقه ایرانی هم رشد کرده است. یکی از کلیدی‌ترین حوزه‌هایی که بانک ملی به فراخور نیاز به آن ورود کرده است، بانکداری دیجیتال است. بانک ملی امروز با عرضه سامانه بانکداری دیجیتال خود مشهور به «بام» تلاش کرده یک پلتفرم فراگیر برای انجام امور بانکی و مالی برای کاربران و مشتریان خود راه‌اندازی کند.

همراه بام ملي، یک نرم‌افزار کاربردی و جامع برای مشتریان بانک ملی است که طیف گسترده‌ای از خدمات مالی و بانکی را پوشش می‌دهد. خدمات اپلیکیشن بانک ملی آنقدر گسترده است که لازم است در اینجا به شرح تک تک آنها بپردازیم. همچنین توضیح می‌دهیم که دارندگان گوشی‌های مجهز به سیستم عامل‌های مختلف، چگونه اپلیکیشن ویژه گوشی خود را نصب کنند.

مجموعه خدماتی که همراه بام ملي برای مشتریان بانک ملی ارائه می‌دهد

احراز هویت دیجیتال: یکی از ویژگی‌های متمایزکننده بام اینست که اگر مشتری بانک ملی باشید، برای نصب و فعالسازی اپلیکیشن بام، نیازی به مراجعه حضوری به شعبه ندارید و به صورت اینترنتی و به کمک امکان احراز هویت دیجیتال می‌توانید اپ خود را راه‌اندازی و فعال کنید.

افتتاح حساب با «بام»: حتی اگر اکنون در بانک ملی دارای حساب بانکی نیستید، به کمک بام می‌توانید به صورت غیرحضوری در این بانک حساب بازکرده و به خانواده چند میلیون‌نفری مشتریان بانک ملی بپیوندید. شما می‌توانید به کمک بام و پس از احراز هویت دیجیتالی، درخواست صدور کارت بدهید و سامانه پیامکی‌تان را فعال کنید و همه اینها بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه رخ می‌دهد.

سرمایه‌گذاری با مبالغ کوچک در «قلک»: در اپ بام قابلیتی در نظر گرفته شده به نام «قلک». در این سرویس جدید، کسانی که به طور حرفه‌ای سرمایه‌گذاری مالی نمی‌کنند، اما می‌خواهند ارزش دارایی‌هایشان حفظ شود، می‌توانند از سرمایه‌گذاری تضمین‌شده در قلک بهره ببرند. سود قلک قطعی و به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. در اصل قلک نوعی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و تضمین‌شده است.

اپلیکیشن بانک ملی

خدمات بانکی در یکجا: با اپلیکیشن بانک ملی، بسیاری از خدماتی که زمانی تنها در شعب حضوری بانک‌ها انجام می‌شد، به روی گوشی تلفن همراه منتقل شده است و عملا یک بانک در جیب شماست. کارهایی مثل افتتاح حساب دیجیتال، دریافت صورت‌حساب و طبقه‌بندی تراکنش‌ها تنها بخشی از این خدمات است.

انواع مختلفی از روش‌های انتقال پول هم در اپ بام در دسترس شماست که بنا به مبلغ مورد نظر برای جا به جایی می‌توانید از آنها استفاده کنید: برای نمونه روش ساتنا تا سقف روزانه 100 میلیون تومان، روش پایا تا سقف روزانه 50 میلیون تومان، روش پل (پایا در لحظه) تا سقف روزانه ۱۰ میلیون تومان. حتی اموری مثل دریافت گواهی تمکن مالی نیز از طریق بام انجام‌پذیر است.

مدیریت کارت‌ها: با بام می‌توانید امور کارت‌های بانکی خود را انجام دهید. انتقال کارت‌به‌کارت درون‌بانکی و شتابی تا سقف 10 میلیون تومان، دریافت موجودی و تراکنش‌های کارت‌های بدون حساب (مثل بن‌کارت یا کارت هدیه)، دریافت موجودی کارت و حتی بازپرداخت قسط‌های کارت اعتباری به کمک بام انجام‌شدنی است.

خرید شارژ و بسته‌های متنوع اینترنت: در بام می‌توانید از همه اپراتورهای تلفن همراه ایران، برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود شارژ تلفن و همچنین بسته‌های متنوع اینترنت سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری را خریداری کنید.

پرداخت آسان قبض‌ها با بام: به کمک اپ بام می‌توانید تنها با اسکن QR کد هر قبض، در چند دقیقه آن را پرداخت کنید.

مدیریت وام و تسهیلات با بام: به کمک اپ بانک ملی می‌توانید اقساط وام و تسهیلات دریافتی خود نه تنها از بانک ملی، بلکه از باقی بانک‌ها را هم بازپرداخت کنید. همچنین می‌توانید تسهیلات دیگران را هم به سامانه خود اضافه و آن‌ها را بازپرداخت کنید.

انجام یکپارچه امور چک صیادی: همه فرایندهای مدیریت چک‌های صیادی مانند ثبت، استعلام و انتقال چک توسط اپ بام انجام‌شدنی است.

تنظیمات انعطاف‌پذیر و قابل شخصی‌سازی: شما می‌توانید ویژگی‌های مختلفی در ظاهر و عملکرد اپ بام را مطابق کاربرد و علایقتان شخصی‌سازی کنید. امکان تغییر عکس پروفایل و ایجاد آواتار، جست‌وجوی پیشرفته در بخش‌ها و محتوای اپ، انتخاب روش ورود به اپ با اثر انگشت، انتخاب تم تاریک یا روشن از جمله این ویژگی‌های تغییرپذیر است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: مجموعه بانک ملی برای اطمینان از رضایت کاربرانش، خدمات پشتیبانی تلفنی به شماره ۱۶۷۹ را هم پیوست خدمات دیجیتالی خود کرده است.

چگونه همراه بام ملی ایفون را نصب و از آن استفاده کنیم؟

برای استفاده از اپلیکیشن بانکداری دیجیتال بانک ملی (بام) روش‌های مختلفی طراحی و در نظر گرفته شده است. هم‌اکنون سه نسخه مختلف از بام در دسترس است: نسخه اندروید ویژه کاربران سیستم عامل اندروید، نسخه وب‌اپلیکیشن پیشرو بام برای کسانی که نمی‌خواهند اپ جدیدی را نصب کنند و نسخه ios برای کاربران گوشی‌های آیفون. اگر کاربر تلفن‌های کمپانی اپل هستید و به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان نصب مستقیم اپ‌های ایرانی از روی اپ‌استور اپل را ندارید، می‌توانید اپلیکیشن های بانکی iOS مانند همراه بانک صادرات (صاپ)، همراه بانک ملت برای ایفون و دیگر موبایل بانکها را از روی اپ استور ایرانی iOS سیبچه دریافت کنید. استفاده از سیبچه بسیار ساده است و می‌توانید با خرید اشتراک یکی از بسته‌های آن، اپ‌های ایرانی را به راحتی روی گوشی‌های با سیستم عامل ios خود نصب و به طور پیوسته استفاده کنید. بانک ملی برای کاربران ios خود یک کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای خرید اشتراک سیبچه هم در نظر گرفته است و شما با وارد کردن کد BAAM می‌توانید از این تخفیف روی خرید هر کدام از بسته‌های اشتراک سیبچه استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*