هدفون جدید شیائومی

هدفون و پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی فقط 18 دلار قیمت دارند

شیائومی از یک هدفون با قابلیت‌های متعدد و قیمت استثنایی 18 دلاری رونمایی کرد. همچنین پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی 18 دلاری هم دیگر محصول جدید این کمپانی چینی به شمار می‌رود.

شیائومی به‌تازگی از نسل جدید هدفون های فوق‌العاده ارزان قیمت خود مجهز به دیافراگم سیلیکون مایع رونمایی کرد. این هدفون‌های 18 دلاری قرار است تجربه‌ای فوق‌العاده شفاف صوتی و عمق صدای بسیار خوب را با قیمتی باورنکردنی به کاربران ارائه کنند.

این غول چینی همچنین در کنار این هدفون، پاوربانک‌های جدید 10 هزار میلی آمپری و بسیار ارزان قیمت خود را نیز رسما معرفی کرد.

در ادامه به معرفی مختصر این دو محصول اقتصادی و کارآمد شیائومی خواهیم پرداخت.

هدفون جدید اولترا داینامیک شیائومی؛ کیفیت باورنکردنی تنها با 18 دلار!

مهم‌ترین قابلیت هدفون جدید شیائومی، میکرودیافراگم آن است که جزئیات دقیق صوتی را ارائه کرده و از دامنه فرکانسی گسترده‌ای پشتیبانی می‌کند.

این دیافرگم باعث ارائه صدایی دقیق و پرجزئیات شده و اعوجاج فاز صدا را به حداقل می‌رساند تا شاهد دقت و کیفیت صدای بالاتری باشیم.

همچنین واحد رسانای این میکرودیافراگم نیز به‌طور یکنواخت در سطح آن پخش شده و ارتعاشاتی یکنواخت را از طریق نیروی مغناطیسی تولید می‌کند.

بعلاوه، طراحی منحصربفرد این هدفون‌ها نیز کیفیت کلی صدا را ارتقا داده و باعث کاهش اعوجاج و افزایش دقت صدا خواهد شد.

هدفون جدید و ارزان قیمت شیائومی همچنین از یک دیافراگم سیلیکون مایع بهره می‌برد. این دیافراگم با برقراری توازن میان شدت و انعطاف خود، عملکرد گذرای دقیقی را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. بنابراین کاربران می‌توانند انتظار بازپروری صدای قدرتمند و گسترده‌ای را از این هدفون داشته باشند.

محفظه صدای این هدفون نیز از آلومینیوم بوده و نقش بسیار مهمی در کیفیت صدای فوق‌العاده خروجی آن دارند. این محفظه صدا، اعوجاج را کاهش داده، دقت صدا را افزایش می‌دهد و تجربه صوتی غنی‌ای را در محدوده گسترده‌ای از فرکانس‌ها رقم می‌زند.

این هدفون همچنین موفق به کسب استاندارد Hi-Res Audio شده که گویای عملکرد فنی بسیار عالی آن است.

هدفون های جدید شیائومی از جک 3.5 میلیمتری برای اتصال به دستگاه‌های مختلف استفاده کرده و تنها 14.7 گرم وزن دارند. علاوه بر این، طول کابل آن‌ها 1.28 متر بوده و توانشان 5 میلی وات ارزیابی شده است. در این میان، محدوده فرکانس عملکرد این هدفون‌ها هم بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز اعلام شده است.

محصول جدید چینی‌ها از سیستم کنترل سه دکمه‌ای استفاده می‌کند که امکان کنترل پخش صدا و تماس‌های دریافتی را به کاربر می‌دهد.

شیائومی در این محصول جدیدش بار دیگر توانسته بدون فدا کردن قابلیت‌های کلیدی، به عملکردی مثال‌زدنی دست پیدا کند و گزینه جذاب جدیدی را برای علاقمندان به موزیک روانه بازار کند.

پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی؛ شارژ سریع با قیمت پایین

پاوربانک Xiaomi

مشخصه بارز پاوربانک اقتصادی جدید شیائومی هم تجهیز به یک کابل داخلی است که کاربر را از حمل کابل شارژ اضافی بی‌نیاز می‌کند.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از این پاوربانک، دستگاه مورد بحث قادر است دستگاه‌های متعدد اندرویدی را تا چندین بار شارژ کند! به عنوان مثال، این پاوربانک می‌تواند یک گوشی شیائومی 13 را 1.7 بار و ردمی K60 پرو را هم 1.4 بار به‌طور کامل شارژ کند.

توان این دستگاه همچنین برای دو بار شارژ کامل آیفون و 1.1 بار شارژ کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ کافی‌ست.

به این ترتیب، برای مصارف معمولی روزمره، پاوربانک شیائومی قادر است انرژی لازم برای فعالیت یک روز کامل کاربران را فراهم کند.

لازم به ذکر است که پاوربانک جدید شیائومی قادر به ارائه حداکثر توان 20 واتی برای شارژ آیفون است. البته به دلیل آن‌که آیفون‌ها از پورت لایتنینگ برای شارژ شدن استفاده می‌کنند، استفاده از یک تبدیل USB-C به لایتنینگ برای شارژ آن ضروری است.

هدفون جدید شیائومی

این دستگاه همچنین به یک درگاه USB-C، درگاه USB-A و سیم داخلی USB-C هم مجهز خواهد بود که هر سه توان خروجی 22.5 وات دارند. به این ترتیب می‌توان به کمک این پاوربانک سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کرد.

بعلاوه، این پاوربانک همچنین از مد تخلیه با جریان پایین هم بهره می‌برد. این مد با دو بار فشردن کلید Power فعال شده و بیشتر برای دستگاه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ظرفیت باتری آن‌ها محدود و سطح باتری‌شان پایین است.

شیائومی همچنین تدابیر ایمنی مختلفی را برای جلوگیری از بروز حادثه در حین شارژ با این دستگاه اتخاذ کرده که از میان آن‌ها می‌توان به محافظت در برابر اتصال کوتاه، ولتاژ بیش از حد جریان بیش از حد، شارژ شدن بیش از اندازه و تخلیه بیش از اندازه اشاره کرد.

به‌طور کلی شیائومی در پاوربانک جدیدش توانسته قابلیت‌های متعددی را با تمرکز بر روی ایمنی و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهد.

پاوربانک Xiaomi

قیمت این دستگاه نیز 18 دلار اعلام شده و آن را به محصولی بی رقیب در بازار تبدیل می‌کند.

شما در خصوص هدفون و پاوربانک جدید شیائومی چه نظری دارید؟ آیا محصول دیگری را می‌شناسید که ارزش خرید بالاتری در مقایسه با این محصولات داشته باشند؟