استخراج بیت کوین

درآمدزایی با استخراج بیت کوین

تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از طریق استخراج بیت کوین به درآمدزایی برسید؟ ما در این ویدیو به‌صورت بسیار ساده و کاملا علمی، این موضوع را برای شما توضیح داده‌ایم؛ پس در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

استخر ماینینگ وایا بی تی سی ViaBTC‌ یکی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش است. همچنین این شرکت دارای پروژه‌های معروفی مانند صرافی Coinex است. این صرافی پنجمین استخر بزرگ بیت کوین بوده و بزرگ‌ترین استخر استخراج بیتکوین کش است. همچنین بد نیست بدانید بنیانگذار و مدیرعامل استخر ViaBTC و صرافی Coinex، یانگ هایپو (Yang Haipo) نام دارد.

استخر استخراج ViaBTC‌، پنجمین ماینینگ پول بزرگ در جهان است و در حال حاضر بیش از 16,400 استخراج کننده فعال را دارد. همچنین این صرافی دارای سود خوب و کارمزد کمی بوده و باعث شده که به مرور در زمره بهترین استخرهای استخراج بیتکوین کش شود. همچنین شرکت ViaBTC‌ اولین استخر استخراج بیت کوین کش در جهان است.

اما حالا سوال اصلی اینجاست که چگونه باید از طریق استخراج بیت کوین به درآمدزایی رسید و از استخر ViaBTC‌ استفاده کرد؟ برای فهمیدن این موضوع، ویدیو بالا را تا انتها تماشا کنید. همچنین می‌توانید در کانال یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی استخر وایا بی تی سی، مجموعه قابل توجهی از محتواهای فارسی را مشاهده کنید. علاوه‌بر این با وارد شدن به این سایت اطلاعات بیشتری به دست آورید.

این ویدیو و مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*