اوپل کورسا

نسخه فیس لیفت اوپل کورسا با موتور و امکانات جدید معرفی شد

نسخه فیس لیفت اوپل کورسا با موتور و امکانات جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Opel Corsa فیس لیفت آشنا خواهیم شد.

شرکت اوپل از مدل فیس لیفت کورسا پرده برداشت. این خودرو علاوه بر تغییرات ظاهری، اکنون از پیشرانه و امکانات جدید نیز بهره می‌برد. اوپل کورسا 2024 در سه ماهه پایانی سال 2023 به دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه با مشخصات و امکانات اوپل کورسا 2024 آشنا خواهیم شد.

مشخصات نسخه فیس لیفت اوپل کورسا

اوپل کورسا

اوپل کورسا 2024 بر پایه پلتفرم CMP ساخته شده و طراحان نیز آن را طبق زبان طراحی جدید این شرکت طراحی کردند که باعث شده نسبت به قبل جذاب‌تر به‌نظر برسد. این خودرو با پیشرانه‌های درون‌سوز و تمام برقی قابل سفارش بوده که البته از لحاظ ظاهری هر دو از یک زبان طراحی بهره می‌برند. رنگ خاکستری جدید و ترکیب آن با رنگ سیاه سقف‌ها نیز توانسته نمای اسپرتی را به‌وجود آورد.

اوپل کورسا

طراحان بخش فنی چراغ‌های ماتریسی این خودرو را تغییر دادند و این چراغ‌ها اکنون از 14 چراغ LED کنترل‌شونده بهره می‌برند. طبق اعلام شرکت سازنده، این چراغ‌های جدید تجربه رانندگی با سطح روشنایی یک استادیوم را به‌همراه دارند. همچنین این خودرو به یک شیشه راننده ویژه مجهز شده که با جذب نور اضافه می‌تواند به دید راننده در شب کمک کند.

اوپل کورسا

هرچند طراحان در نسخه فیس لیفت برای کابین این خودرو تغییرات زیادی را در نظر نگرفتند، اما این خودرو اکنون به پردازنده نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی اسنپدراگون مجهز شده که قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین امکان شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند را به‌همراه دارد. از سایر تغییرات این خودرو می‌توان به به‌روزرسانی طرح و الگوی صندلی‌ها، سردنده و فرمان اشاره کرد.

opel corsa

این خودرو به یک پیشرانه درون‌سوز 1.2 لیتری نیمه‌هیبریدی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 100 تا 136 اسب بخار را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس خودکار دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. مشتریان می‌توانند پیشرانه‌های تمام بنزینی توربو 98 و 128 اسب بخاری این خودرو را نیز سفارش دهند. ضمن این‌که امکان سفارش نسخه تنفس طبیعی 74 اسب بخاری نیز وجود دارد.

opel corsa

اوپل کورسا در نسخه الکتریکی و با پسوند e نیز قرار است به بازار عرضه شود که پیشرانه برقی این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار را به تولید برساند. این خودرو طبق چرخه رانندگی WLTP می‌تواند مسافتی برابر با 357 کیلومتر را بپیماید. همچنین یک مدل قدرتمندتر برای نسخه برقی این خودرو با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر نیز قابل سفارش است که می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی برابر با 402 کیلومتر را طی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*