آیفون ۵SE دیوایس ۴ اینچی جدید اپل که احتمالا ۵۶۰ دلار قیمت خواهد داشت

شایعات درباره آیفون ۴ اینچی از سال قبل به گوش رسیده‌اند و آن زمان اطلاعات چندانی درباره مشخصات یا قیمت آن محصول نداشتیم. حالا برخی کارکنان foxconn مشخصات و قیمت آن را زودتر از اپل به بیرون درز داده‌اند. به‌ نظر می‌رسد اپل قصد دارد نام آیفونی که حدود سه سال پیش برزبان‌ها جاری بود را با کمی تغییرات برروی محصول ۲۰۱۶ خود بگذارد که البته احتمالا با بازخورد هایی منفی روبرو خواهد گشت.این گوشی که گفته می شود آیفون ۵SE نام خواهد داشت ، درواقع یک آپدیت نسبت به آیفون ۵اس به شمار می‌رود. صفحه نمایش ۴ اینچی شاید جزو معدود مشترکات این دو گوشی باشد ولی سخت افزار محصول جدید اپل به کلی دستخوش تغییر گشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده ، iPhone 5SE  از فناوری NFC و VOLTE (تماس صوتی در بستر شبکه مخابراتی LTE) برخوردار شده است. حال اپل پردازنده A8 اپل منسوخ شده می‌داند و به استفاده از نسخه‌ی تضعیف شده پردازنده A9 روی آورده است. مشتریان برای خرید iPhone 5SE با دو گزینه روبرو خواهند بود؛ ۱GB رم و ۱۶GB حافظه داخلی یا ۱.۲GB رم و ۶۴GB حافظه داخلی. عمر باتری دستگاه نیز حدود ۱۰۰ میلی آمپر افزایش داشته و پیشرفت جزئی به خود دیده که مشخصا سبب افزایش چشمگیر دوام باتری گوشی نخواهد بود.

s_975dcc91b5c941749524c6dcf6f83575

اپل در مرحله اول سفارش تولید ۳ میلیونی به فاکسکان ارائه کرده است. گفته می‌شود iPhone 5SE درحال تولید انبوه است و از هفته جاری تولید کامل همراه با بسته‌بندی آغاز خواهد شد. نکته منفی درباره این گوشی، تنوع رنگ آن است که از سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی تجاوز نمی‌کند و خبری از رنگ رز گلد نخواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از قیمت ۳۶۸۸ یوان معادل با ۵۶۰ دلاری محصول جدید اپل دارند که با اطلاعات لو رفته قبلی که ۵۰۰ دلار ارزیابی شده بود در تضاد هستند. البته در نظر داشته باشید احتمالا این برچسب قیمت روی مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون زده شود و مدل ۱۶ گیگابایتی با همان قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود.

منبع : GizmoChina

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*