برج بوگاتی دبی

برج بوگاتی در دبی با این ویژگی عجیب، به خاص‌ترین برج جهان تبدیل می‌شود

بوگاتی با همکاری شرکت مطرح بن‌غاطی در حال آماده‌سازی یک برج متفاوت در دبی است. این برج فوق‌العاده خاص ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و برای صاحبان خودروهای بوگاتی آماده خواهد شد.

دو برند لوکس بوگاتی و بن‌قاطی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا یک آسمان‌خراش کم‌نظیر را در قلب دبی بسازند. این برج ۴۲ طبقه خواهد داشت و امکانات آن طوری خواهند بود که تنها ثروتمندترین افراد از سرتاسر دنیا توانایی اقامت در آن را خواهند داشت.

برج بوگاتی در دبی؛ دنیایی متفاوت برای افراد خاص

برج بوگاتی دبی

شرکت خودروسازی بوگاتی در سال ۱۹۰۹ پا به‌عرصه وجود نهاد و از آن زمان توانسته است برخی از سریع‌ترین و بهترین خودروهای جهان را روانه بازار کند. از طرفی بن‌قاطی نیز به‌عنوان شرکتی که با طراحی‌های مدرن سروکار دارد، معروف است. بوگاتی در بیانیه رسمی خود در این رابطه تاکید کرد که می‌خواهد نمادی بی‌نظیر را از خود برجای بگذارد.

برج بوگاتی در دبی دارای ۱۷۱ واحد با نام Riviera Mansion و ۱۱ پنت‌هاوس با نام Sky Mansion Penthouse خواهد بود. هرکدام از این واحدها نیز طراحی داخلی منحصر‌به‌فردی خواهند داشت. شرکت سازنده عنوان کرد که هنگام طراحی این بنا از ساحل کوت دازور یا همان ریوریای فرانسه الهام گرفته است. این منطقه ساحلی به‌خاطر جذابیت‌های گردشگری و امکانات فوق‌العاده لوکسش معروف است.

برج بوگاتی دبی

از امکانات این آسمان‌خراش استثنایی می‌توان به استخر و جکوزی خصوصی، باشگاه ورزشی، آشپزخانه اختصاصی، پیشخدمت شخصی و باشگاه VIP ساکنین اشاره کرد. وقتی برجی با نام بوگاتی طراحی می‌شود، قطعا باید به ماشین‌های این شرکت نیز توجه کند. جذاب‌ترین ویژگی برج بوگاتی در دبی را می‌توان دو آسانسور بزرگ دانست که ساکنین می‌توانند با استفاده از آنها خودروهای خود را از گاراژ به جلوی واحدشان برده و آنجا پارک کنند. هرچند که ایده بوگاتی چندان جدید نیست و پیشتر پورشه نیز در سال ۲۰۱۳ آن را در برج Porsche Design Tower در میامی اجرایی کرده بود.

برج بوگاتی دبی

محمد بن‌قاطی، مدیرعامل شرکت بن‌قاطی نیز گفت که وقتی در یک خودرو بوگاتی را باز کرده و درون آن مي‌نشینید، از همان لحظه اول احساس می‌کنید که با هیچ‌چیز دیگر قابل مقایسه نیست. تنها افراد بسیار کمی این فرصت را دارند که چنین احساس نابی را تجربه کنند. آنها نیز می‌خواستند همین احساس را در قالب یک برج متفاوت ارائه دهند.

مدیران عامل بوگاتی و بن‌قاطی اخیرا از طرح این برج در دبی پرده برداشتند؛ اما هیچ اشاره‌ای به زمان پایان پروژه و یا قیمت واحدهای آن نشد. طبیعتا با توجه به‌اینکه این برج به‌صورت اختصاصی برای مالکان خودروهای بوگاتی طراحی شده است، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. Dubai is made from Iran`s stolen soil and sweet water and minerals!!!It is the most disgusting place in the world with the most cruel western theft living there and manipulating the Middle East !!!

    You don`t need to advertise this stupide dirty country unless you are one of them!!!!!!!!!

  2. Dubai is made from Iran`s stolen soil and sweet water and minerals!!!It is the most disgusting place in the world with the most cruel western theft living there and manipulating the Middle East !!!

    You don`t need to advertise this stupide dirty country unless you are one of them!!!!!!!!!