بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه

دی جی سرویس بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را افتتاح کرد

با حضور محمدرضا گلزار، بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران توسط دی جی سرویس در بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران افتتاح شد.

بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران توسط دی جی سرویس در بازار موبایل ایرانیان افتتاح شد. دی جی سرویس با برگزاری یک مراسم افتتاحیه با حضور محمدرضا گلزار و سیل عظیم استقبال‌کنندگان، این مرکز بزرگ را افتتاح کرد. محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای ایران به‌عنوان سفیر برند دی جی سرویس در این مراسم حضور داشت و قرعه‌کشی را نیز برگزار کرد. در این قرعه‌کشی، پنجاه نفر از حاضران در مراسم، جوایزی مانند گوشی هوشمند و انواع گجت‌های هوشمند دریافت کردند.

دی جی سرویس به‌عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه واردات گوشی های هوشمند، گجت های هوشمند و سایر تجهیزات دیجیتال شناخته می‌شود. این مجموعه در حال حاضر بیش از بیست سال تجربه دارد و به پشتوانه این تجربیات خود، به‌خوبی با بازار گوشی های تلفن همراه آشنایی پیدا کرده است و خدمات مختلفی را به مردم کشورمان ارائه می‌کند.

دی جی سرویس که اکنون بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را در بازار موبایل ایران افتتاح کرده است، پیش از این نیز بزرگترین فروشگاه تلفن همراه برند سامسونگ در ایران را در بازار چارسو افتتاح کرده بود. این مجموعه در مرکز جدید خود، خدمات پس از فروش و همچنین خدمات تعمیر تخصصی تلفن همراه و سایر گجت های هوشمند را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

دی جی سرویس، بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه ایران را در طبقه سوم بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران راه‌اندازی کرده و به تمام مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. همچنین همه کاربران می‌توانند از طریق این لینک، درخواست خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*