شیائومی ردمی نوت 12T پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 12T پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی نوت 12T پرو معرفی شد. موبایل Redmi Note 12T Pro از یک نمایشگر جذاب ۱۴۴ هرتزی و طراحی چشم‌نواز برخوردار است.

شیائومی از جدیدترین گوشی برند Redmi Note خودش در چین رونمایی کرد. گوشی شیائومی ردمی نوت 12T پرو، نسل جدید مدلی با نام ردمی نوت ۱۱ تی پرو است که اکنون با چیپست دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک عرضه اندام خواهد کرد. این دقیقاً‌ همان تراشه‌ای است که زیر قاب گوشی تازه رونمایی شده شیائومی Civi 3 نیز حضور دارد. اما این محصول چه چیزی برای ارائه دارد که باعث جذابیت آن می‌شود؟

روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی IPS LCD حضور دارد که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌کند. در پشت قاب این گوشی نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

شیائومی ردمی نوت 12T پرو

گوشی ردمی نوت ۱۲ تی پرو از ۱۲ گیگابایت رم پرسرعت LPDDR5 و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 بهره می‌برد. یک باتری ۵،۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که با توان ۶۷ واتی شارژ می‌شود. در رأس بخش نرم افزاری آن هم شاهد حضور رابط کاربری سفارشی MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ هستیم. لازم به‌ذکر است که این گوشی در سه نسخه مشکی، سفید و آبی وارد بازار خواهد شد.