فناوری AI OptiWash

با فناوری AI OptiWash ماشین های لباسشویی Bespoke سامسونگ آشنا شوید

سری جدید ماشین های لباسشویی Bespoke سامسونگ به فناوری AI OptiWash یا چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی مجهز شدند؛ اما این فناوری چیست و چه مزایایی دارد؟

شرکت سامسونگ طی سال‌های گذشته همواره برای محصولات خود نوآوری‌های جدیدی را در نظر گرفته تا تجربه کاربری ساده با بالاترین کیفیت را به کاربران خود ارائه دهد. در همین راستا ماشین های لباسشویی Bespoke سامسونگ به فناوری AI OptiWash یا چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی مجهز شدند تا به تمام نیازهای کاربران برای دستیابی به یک شستشوی کامل و باکیفیت پاسخ دهد.

معرفی فناوری AI OptiWash

سری جدید ماشین های لباسشویی Bespoke سامسونگ با فناوری جدید AI OptiWash به یک دستیار فوق هوشمند تبدیل می‌شوند تا بتوانند میزان مواد شوینده را به‌شکل خودکار مشخص کرده، نوع برنامه انتخابی را طبق نوع لباس در نظر بگیرند و مقدار زمان مورد نیاز را نیز برای شست‌وشو تعیین کنند. در واقع هنگام این چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی می‌تواند بدون دخالت کاربر یا تنظیم دستی فرایند شستشو را آغاز کرده و به پایان برساند.

فناوری AI OptiWash

فناوری چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی باعث می‌شود تا لباس‌ها به‌شکل کامل و به‌آرامی با آب و مواد شوینده کمتر و به‌شکل بهینه شسته شوند. این چرخه هوشمند طبق وزن، نرمی پارچه و تیرگی آب می‌تواند میزان چرک بودن لباس‌ها را ارزیابی کرده و از بهینه‌ترین میزان آب و مواد شوینده برای شستن آنها استفاده کند.

فناوری AI OptiWash

میزان کارآمدی این چرخه هوشمند با هر بار شست‌وشو افزایش پیدا خواهد کرد؛ چرا که این فناوری با عادت‌های شست‌وشوی کاربران آشنا شده و پس از مدتی چرخه‌های شست‌وشو را طبق نیاز کاربران تنظیم می‌کند تا تجربه شست‌وشوی لباس‌ها شخصی‌تر شود.

فناوری AI OptiWash

سامسونگ سیستم Auto Dispense را نیز برای این فناوری چرخه هوشمند در نظر گرفته است که می‌توانند مقدار دقیق از مواد شوینده و نرم کننده را به فرایند شست‌وشو اضافه کنند؛ این قابلیت باعث می‌شود تا دیگر کاربر برای هر بار شست‌وشو، مواد شوینده را درون محفظه نریزد.

فناوری AI OptiWash

در واقع کاربران می‌توانند مواد شوینده را یک‌بار در هر ماه در این محفظه قرار دهند تا ماشین لباسشویی به‌شکل هوشمند از آن استفاده کند. از این رو این فناوری باعث می‌شود تا لباس‌های کاربران بدون هدر رفتن مواد شوینده یا آب به‌شکل کامل تمیز شوند.

به‌طور کلی سری Bespoke ماشین های لباسشویی سامسونگ با کمک فناوری‌های OptiWash و Auto Dispense می‌توانند رویای کاربران خود را برای رسیدن به بهترین برنامه شست‌وشو ساده و آسان با بهترین کیفیت تحقق بخشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*