آسان پرداخت

آسان پرداخت از طرح جدید سوپراپلیکیشن آپ و محصولات و خدمات جدید خود رونمایی کرد

آسان پرداخت رویداد سالیانه خود را برگزار کرد و در این رویداد شاهد رونمایی از طرح جدید سوپراپلیکیشن آپ و محصولات و خدمات جدید این پلتفرم بودیم.

در مراسم سالیانه آسان پرداخت از خدمات و محصولات جدید این پلتفرم رونمایی شد. آسان پرداخت در این مراسم ضمن رونمایی از سرویس‌های جدید آسان بیمه، پزشک هوشمند و آپ‌کارت، از عرضه چند محصول متنوع جدید در آینده نزدیک خبر داد. ارائه آمارهای جدید و رونمایی از طرح جدید سوپراپلیکیشن آپ از دیگر بخش‌های این رویداد سالیانه بودند.

حمید سیدی، عضو هیات‌مدیره بانک کشاورزی در ابتدای این مراسم گفت سهم 36 درصدی این بانک در آسان پرداخت، یک همکاری و تعامل دقیق بین یک بانک و یک شرکت فناورمحور را به‌دنبال داشته است و قطعا به توسعه فراگیری مالی دیجیتالی خواهد انجامید. به‌گفته حمید سیدی، با ورود نسل Z شاهد تغییر آینده بانکداری دیجیتال در ایران خواهیم بود و نباید تاثیر این نسل در تغییرات بانکداری دیجیتال را نادیده گرفت.

آسان پرداخت

در ادامه، حامد منصوری، بنیان‌گذار آپ از آماری خبر داد که نشان‌دهنده اعتماد مردم به آپ است؛‌ یعنی شش میلیون کاربر فعال در روز، ده میلیون تراکنش در روز و 21 میلیون کاربر فعال در ماه. وی افزود در این اعتماد هر محصولی که کاشته شود، در نهایت احتمالا میوه خواهد داد.

آسان پرداخت

خدمات و محصولات جدید آسان پرداخت

مهدی شهیدی، عضو هیات مدیره آسان پرداخت در ادامه‌ی مراسم از عرضه چند محصول متنوع جدید خبر داد؛ از جمله سرویس مکالمه صوتی و تصویری که طی یکی دو ماه آینده در سوپراپلیکیشن آپ به کاربران ارائه می‌شود. علاوه بر این، سرویس VOD این پلتفرم نیز در سال جدید ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد.

آسان پرداخت

محمدرضا اسکندریون، رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت اظهار کرد فروش شارژ اپراتورها، ایده‌ی اولیه آپ بود و اکنون پس از چند سال فعالیت توانسته‌ایم صد نوع خدمت متنوع را ارائه کنیم. به‌گفته اسکندریون، اکنون آپ دارای یازده شرکت زیرمجموعه بوده و 45 درصد سهام تراکنش اینترنتی متعلق به آسان پرداخت است. وی در ادامه اضافه کرد:

آسان پرداخت روزی کار خود را با هفت نفر شروع کرد و اکنون دو هزار نیرو در آن فعالیت دارند و به یک هلدینگ تبدیل شده است. چند شرکت زیرمجموعه در راستای دستگاه‌های POS کار می‌کنند و شرکتی با نام آرتا برای تولید رول کاغذ راه‌اندازی کرده‌ایم. آسان پرداخت در بخش تولید سخت افزار نیز ورود کرده و چندین محصول مثل ماشین حساب قابل اتصال به دستگاه POS را عرضه کردیم.

آسان پرداخت

رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت در پایان صحبت‌های خود، چهار بخش نوآوری در خدمات پرداخت، تسهیل حضور کسب‌وکارها بر بستر آپ، توسعه سرمایه‌گذاری خدمت خودرویی و بیمه و افزایش خدمات با شرکای تجاری را برنامه‌های آپ برای سال 1402 عنوان کرد.

آرمان فرج زاده، مدیر اجرایی اپلیکیشن آپ نیز در ادامه‌ی این رویداد سالیانه از سهم 70 درصدی آپ در بازار پرداخت کشور خبر داد و گفت تا پایان سال گذشته، 64 میلیون شماره منحصربه‌فرد از خدمات آپ بهره‌مند شدند و در یک روز، 9 میلیون و 500 هزار تراکنش داشتیم. وی آمار تعداد نصب فعال سوپراپلیکیشن آپ را 37 میلیون برآورد کرد که از این بین، 5 میلیون نفر کاربر سیستم عامل آی او اس هستند.

آسان پرداخت

به‌گفته فرج زاده، آپ در حال حاضر صد سرویس متنوع را در بیست دسته‌ی مختلف به کاربران ارائه می‌دهد که سرویس کارت به کارت، محبوب‌ترین آنهاست. اکنون 35 درصد از کل کارت به کارت‌های کشور در اپلیکیشن آپ اتفاق می‌افتد. مدیر اجرایی اپلیکیشن آپ افزود طبق آماری که به‌دست آورده‌اند، پلتفرم آپ می‌تواند معادل 150 ساعت در وقت هر کاربر صرفه‌جویی کند.

آسان پرداخت

رونمایی از طرح جدید سوپراپلیکیشن آپ

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در این رویداد سالیانه شاهد رونمایی از طرح جدید سوپراپلیکیشن آپ بودیم. محمد یاراحمدی، مدیر محصول تیم پلتفرم آپ و علی حیدری، معاون فناوری آپ توضیحاتی را درباره بازطراحی اپلیکشن آپ ارائه دادند. به‌گفته حیدری، آپ از همان وهله اول به‌شکلی ساده طراحی شده و یکی از عوامل موفقیت آپ در بازار نیز همین سادگی در طراحی بوده است. وی تاکید کرد به‌دلیل تمرکز بر توسعه کسب‌وکارها و ارائه‌ی سرویس‌های متنوع، تصمیم به بازطراحی سوپراپلیکیشن آپ گرفته‌اند. این تغییر با افزایش سرویس‌ها و رسیدن آنها به صد سرویس متنوع، لازم بوده است.

آسان پرداخت

توسعه‌پذیری یکی از ویژگی‌های بازطراحی جدید سوپراپلیکیشن آپ است. حیدری در این رابطه گفت پوسته قدیمی سوپراپلیکیشن باعث بسته شدن دست تیم آپ شده بود و حالا عمودی شدن اسکرول کردن در صفحه‌های اصلی باعث شده فضای نامحدودی وجود داشته باشد. علاوه بر این، تغییر معماری اطلاعات موجب تعریف ریزخدمات مختلف به‌صورت آیکون میانبر در محیط اپلیکیشن آپ شده است و آنها در یک ساختار دسته‌بندی‌شده مرتب شده‌اند. در پایین صفحه نیز شاهد قابلیت جست‌وجو و آیکون‌های پرکاربرد هستیم و امکانات شخصی‌سازی ظاهری نیز به این سوپراپلیکیشن اضافه شده است.

آسان پرداخت

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود از پیچیدگی‌های فنی برای ایجاد تغییرات در سرویسی که روزانه صدها میلیون درخواست در آن انجام می‌شود، سخن گفت. این پیچیدگی‌ها فشار زیادی روی زیرساخت آورده و ده تیم در واحد فنی با ده‌ها عضو دیگر به‌طور پیوسته در تمام مراحل بازطراحی همکاری می‌کنند. یاراحمدی هم در پایان اضافه کرد طبق انتظارات ما ممکن است کاربران در اولین مواجهه با پوسته جدید سوپراپلیکیشن آپ کمی گیج شوند؛ اما اطمینان داریم که پس از چند بار سر زدن به اپلیکیشن، استفاده بسیار بهتری از آن می‌کنند و ما نیز به اهداف خود می‌رسیم.

آپ‌کارت عرضه می‌شود

رونمایی از آپ‌کارت، بخش دیگری از رویداد سالیانه آسان پرداخت بود. آپ‌کارت یک کارت فیزیکی بانکی است که آپ از آن پشتیبانی می‌کند. به‌گفته مدیران آسان پرداخت، کیف پول آپ در تراکنش‌های خرد آنلاین، جایگاه ویژه‌ای دارد و به‌همین خاطر تصمیم گرفتند یک کارت فیزیکی به اسم آپ‌کارت در بستر شبکه شتاب برای تراکنش‌های خرد آفلاین نیز عرضه شود.

آسان پرداخت

آپ‌کارت به کیف پول الکترونیکی آپ متصل خواهد بود و سرویس بازگشت وجه یا Cashback در آن ارائه می‌شود. این قابلیت نه‌تنها از پوزهای آسان پرداخت یا درگاه‌های این شرکت، بلکه از تمام دستگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر این کاربران امکان استفاده از سرویس اعتباری کیف پول الکترونیکی آپ را در این کارت خواهند داشت. به‌گفته مدیران آسان پرداخت، آپ‌کارت از هفته آینده عرضه می‌شود.

در ادامه‌ی این رویداد، حمید دولتی به‌عنوان بنیان‌گذار پلتفرم «حال» یا سرویس سلامت دیجیتال آپ، سرویس پزشک هوشمند در پلتفرم آپ را معرفی کرد. از خدمات جدید این سرویس، تشخیص آنلاین بیماری با هوش مصنوعی و ارائه تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان است. وی افزود دستیار هوشمند پزشکی آنها، دستیار باهوشی برای هر پزشکی است و همه اطلاعات لازم آنها را در مواجهه با بیمار تامین می‌کند. دولتی اضافه کرد:

طبق آمار، 60 درصد مردم دنیا علائم بیماری خود را در اینترنت جست‌وجو می‌کنند و در بهترین حالت 30 درصد به نتیجه دلخواه و خوب دست می‌یابند. دستیار پزشک هوشمند ما کاری می‌کند که پس از پرسیدن علائم بیماری و تجزیه و تحلیل آنها، نزدیک‌ترین بیماری را به کاربر می‌گوید و او را به پزشک مرتبط وصل می‌کند. این اتفاق می‌تواند منجر به کاهش شدید آسیب‌های ناشی از بیماری‌ها شود.

آسان پرداخت

سعید صولت، مدیر سرویس آسان‌بیمه نیز در ادامه به توضیح سرویس اقساطی آسان بیمه در پلتفرم آپ پرداخت و عنوان کرد ما قصد داریم با آسان بیمه روی گسترش خدمات بیمه‌ای و خرید اقساطی تمرکز کنیم. صولت، صنعت اینشورتک و پیشرفت و توسعه در آن را از اهداف مهم آپ در سال 1402 برشمرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*