عینک صوتی هوشمند شیائومی

عینک صوتی هوشمند شیائومی با قیمت 216 دلار معرفی شد

عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA، کاربران را از هدفون‌های بلوتوث بی‌نیاز می‌کند. این گجت جالب به‌زودی با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

شیائومی از عینک صوتی هوشمند میجیا رونمایی کرد. این گجت که ابتدا از طریق سرمایه‌گذاری جمعی عرضه شد، اکنون به‌طور رسمی وارد بازار چین شده است. عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA با طراحی هدفمند و سبک ساخته شده و ترکیبی از قابلیت‌های جفت هدفون بلوتوث و عینک را ارائه می‌دهد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد هنگام قرار دادن عینک روی چشم‌های خود، به محتوای صوتی نیز گوش دهد. این محصول 38.1 گرم وزن دارد که در مقایسه با عینک‌های معمولی، کمی سنگین‌تر است.

عینک صوتی هوشمند شیائومی

باتری عینک هوشمند شیائومی در حالت مکالمه مداوم تا 7 ساعت دوام دارد و در حالت گوش دادن به موسیقی به 10 ساعت می‌رسد. هم‌چنین در صورت استفاده معمولی و روزمره، امکان استفاده از این گجت تا 22 ساعت در روز و بیش از یک هفته آماده به‌کار با هر بار شارژ کامل فراهم شده است.

این عینک دارای چندین نقطه لمسی 30 میلی‌متری در دو طرف شقیقه‌ها است. هم‌چنین می‌توانید حداکثر دو دستگاه را از طریق بلوتوث به‌طور هم‌زمان به این عینک صوتی متصل کنید. عینک هوشمند شیائومی میجیا با قیمت اولیه 899 یوان (126 دلار) عرضه می‌شود و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیش‌تری در مورد دسترسی و جزئیات دیگر آن منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*